Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen...

jeg overvejer meget at starte som selvstændig, jeg er kunstmaler og har arbejdet lidt med at male kunst på vægge og døre.. dette kunne jeg godt tænke mig at leve af...men jeg aner ikke hvor jeg skal starte... jeg har arbejdet lidt med at få lavet en hjemmeside, men jeg aner ikke hvad mit firma skal hedde... er der nogen steder man kan få ideer til det? 

mvh den kreative

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er startet et godt sted - nemlig med at få lavet dig en hjemmeside. Læg godt med energi i dét projekt, da dine evner vurderes meget på grundlag af, hvorvidt siden signalerer, at du kan levere netop dét, som den potentielle kunde forestiller sig. Kort sagt: Din troværdighed.

Sørg for at have eksempler på dit arbejde liggende i god kvalitet.

Hvad angår et navn til dit firma, skriver jeg lige nogle forslag, men du må lige selv tjekke, hvilke af domaine-navnene, der er optagede (dit website skal jo gerne hedde det samme som dit firma):

 

Kunstkreationer.dk

Kunstmaleren.dk

Kunstmaler.dk

Kreative-kunstmalerier.dk

Kunstkreatøren   (Kunstkreatoeren.dk) 

Kunst&Kreativitet.dk

Creative-Painting.dk

Creative-Art.dk

 

Dbh

Thomas

 

 

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Skulle du få brug for et gratis regnskabsprogram eller et  andet program er du meget velkommen til at gå ind på http://www.start-base.dk

Held og lykke med virksomheden

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

God ide at få lavet en hjemmeside.

Jeg vil anbefale dig at få købt dit eget domæne, så snart du har firmanavnet på plads. Overvej at bruge en wordpress blog, det er gratis og nemt at redigere og nemt at designe.

Mht navnet, så synes jeg altid det er den sværeste del, for det skal være helt rigtigt. Lav en brainstorm, skriv alle ideer og inspiration ned og brug en ugs tid kun på det. Få evt nogen til at hjælpe dig med at komme på ideer. Lad være med at kassere noget på forhånd, bare skriv alt kritisk ned. Så er den der pludselig :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)