Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lidt skuffet over Amino Plus

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer

Jeg sad her en kedelig søndag og kiggede virksomhedsbøsen her på Amino, fald over nogle interessante timg og ville naturligvis kontakte annoncøren....men men men, det kunne jeg ikke da jeg ikke havde et VIP virksomhedsbørs abonnement, DER blev jeg sgu skuffet, syntes ikke det er fait at når man har betalt 1000 kr for et PLUS abonnement at man så også skal "flåes" for endnu et abonnement for at kunne bruge Amino helt og fuld ud, det burde ikke være tilfældet for Amino PLUS medlemmer.

Er jeg den eneste der har det sådan ???

Best regards

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Er jeg den eneste der har det sådan ???

Ja det tror jeg...

Søg på Amino virksomhedsbørs i debatten, og du vil finde ud af, hvorfor det er blevet sådan... Det skyldes jo folks manglende ærlighed!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Kim Boldig:

Er jeg den eneste der har det sådan ???

Ja det tror jeg...

Søg på Amino virksomhedsbørs i debatten, og du vil finde ud af, hvorfor det er blevet sådan... Det skyldes jo folks manglende ærlighed!

 

 

Dem kender jeg godt, men det betyder jo så åbenbart at de "uærlige hersker" og det gør ud over de ærlige, det lyder bare helt forkert i min verden, så må der da kunne findes en løsning så de ærlige igen er på banen, alt kan lade sig gøre bare man har viljen til det !!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kim Boldig:

Dem kender jeg godt, men det betyder jo så åbenbart at de "uærlige hersker" og det gør ud over de ærlige, det lyder bare helt forkert i min verden, så må der da kunne findes en løsning så de ærlige igen er på banen, alt kan lade sig gøre bare man har viljen til det !!

Jamen  velkommen til "the real world"... Sådan er det sku da overalt i samfundet! Hvorfor tror du, at der laves love mod kriminalitet og ulovligheder, som også rammer ærlige mennesker?

Har du en bedre løsning, så er Thorborg med sikkerhed åben for forslag... Men tvivler på, at du kan komme op med noget desværre... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:
Er jeg den eneste der har det sådan ???

Nej. men M.T. i dette tilfælde ikke lytte til sund fornuft. Så hellere lade folk købe adgang til fortyndet kaffe (læs adgang til annoncer der også var der før det kostede penge). M.T laver mange gode tinge, undrer mig at han laver dette halvhjertet, for gennemtænkt er det ikke.

Da vi havde "diskussionen" så var det fordi der var for meget bøvl med at folk ikke betalte gebyrerne for handlerne eller handlede udenom, hvorved Amino mistede indtægter.

Personligt mener jeg det burde være gratis indtil der kunne præsenteres en professionel virksomhedsørs. Jeg vil vove den påstand, at mere end 90% af dem der har købt adgang ikke er tilfredse med deres køb. Ved godt at sælgerne kan vælge at betale for at vise flere informationer, men det er i den omvendte verden at en interesseret køber skal betale for at få oplysninger, derfor bliver det aldrig en succes.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Har du en bedre løsning, så er Thorborg med sikkerhed åben for forslag... Men tvivler på, at du kan komme op med noget desværre... 

Sjældent du og jeg er uenige, men M.T har grueligt fejlet her.

Man gør sig absolut ingen ulejlighed for at fremstå som seriøs virksomhedsmægler, så derfor forekommer det også amatøragtigt.

"Gør det helhjertet, eller lad være med at gøre det" - hvis man vil tjene penge på det altså.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Sjældent du og jeg er uenige, men M.T har grueligt fejlet her.

Man gør sig absolut ingen ulejlighed for at fremstå som seriøs virksomhedsmægler, så derfor forekommer det også amatøragtigt.

"Gør det helhjertet, eller lad være med at gøre det" - hvis man vil tjene penge på det altså.

Jeg har bare ik et bedre forslag til en løsning... Men du har ret i, at den der "dating koncept", hvor man betaler og håber, at der er noget spændende, næppe er den optimale løsning...

Men hva er alternativet, som ik er voldsomt omkostningstungt?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjaaa, enten gør det helt gratis eller ihvertilfælde gratis for PLUS medlemmer, kan ikke være det store problem at sætte op så det er gratis for alle PLUS medlemmer, vi er trods alt kun en 600 stykker eller deromkring.

Jeg syntes bare personligt at det er dårlig stil overfor PLUS medlemmerne at vi, udover at have betalt for "fuld adgang" også skal betale for diverse VIP adgange (måske er der flere, jeg ved det ikke) til tjenester på sitet som man, i mien øjne, allerede har betalt for ved at købe PLUS abb.

Best regards

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Kim, For dem der kan bruge de ydelser der er i Amino Plus, så er det mere end billigt. Hvor meget får man nu om stunder for under 3 kr. om dagen?

Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil have Amino Virksomhedsbørs med ind i abonnomentet, men det vil betyde at Amino Plus vil stige flere hundrede kr. om året og jeg tror ikke der er mange Amino Plus medlemmer der vil betale det ekstra, for at nogle få skal have den service gratis. Det er trods alt en niche service at købe og sælge virksomheder..

@Lagersalg, jeg er ked af at du ikke syntes om Amino Virksomhedsbørs. Kan du ikke forklare mig hvad det er du ikke kan lide? Vi har mange glade brugere og der bliver løbende solgt virksomheder, så jeg forstår ikke helt din kritik, men kom endelig med den.

Amino er en forretning som kører 100 % kommercielt uden nogen som helst støttre fra andre end mig ;-) og med håbet om at den en dag vil give overskud. Vi gør alt hvad vi kan for at yde en super service, så vi på den måde kan hjælpe så mange iværksættere som muligt, som forhåbentligt igen gør at vi kan tjene penge.

Som det er nu, så er vores besøgstal øget med næsten 60% siden sidste år og vores omsætninge ender tæt på dobbelt op. Så det ser ud til at folk er glade og jeg begynder at få øje på den dag hvor jeg selv kan få den første løncheck..

Men kom med jeres konstruktive ideer, dem kan vi aldrig få nok af.

Dbh Martin


Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
Men hva er alternativet, som ik er voldsomt omkostningstungt?

Personligt ville jeg tænke på følgende måde:

Kun lade virksomheder sætte deres virksomhed til salg hvis de vil betale for det, altså ligesom nu med forskellige grader af visninger.

Lade alle der er interesserede kunne henvende sig gratis som Amino medlem.

Jo flere handler der gennemføres, des højere pris kan man nappe fra virksomhederne.

Der er eksempelvis et par shops til salg jeg kunne have interesse i, men du får mig ikke til at betale for at kontakte dem. Hvis de shops er så fattige eller usalgsmodne at de ikke vil betale for at deres sjops bliver solgt ved at have synlighed via Amino, så vil de i 9 ud 10 tilfælde være kejlere der er svære at forhandle færdige med :)

Køb ren argan olie her

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)