Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fin festbutik, men......!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kære Amino´er!

Vi har haft vores shop, Fest4all.dk i et par år!
Det har været støt og roligt stigende besøg + omsætning, men lige pludselig er vores omsætning faldet markant på de sidste 10 dage!Sad

Men, vi har intet gjort andeledes i forhold til tidligere måneder, så jeg vil høre jer kloge hoveder og eksperter ud i webshops og lign.

Er der noget glat, som vi straks burde gøre noget ved eller er det bare en ganske almindelig afmatning i markedet...??

Vi modtager gerne ris og råd...

Stor hilsen

Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Fest4all:

Men, vi har intet gjort andeledes i forhold til tidligere måneder, så jeg vil høre jer kloge hoveder og eksperter ud i webshops og lign.

Så det store Haloween banner har I kørt med de sidste par måneder?

Eller systemet, der tilfældigt sætter billederne på neden under?

Har det været det samme hele tiden?

Hvis I kører med AdWords er der så kommet en ny stor konkurrent, der har "mast" sig ind foran jer?

Er jeres søgeresultater kommet længere ned end de plejer fordi andre har fået optimeret deres sider?

Har du selv prøvet at købe på din egen side for nylig?

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Fest4all:

Er der noget glat, som vi straks burde gøre noget ved eller er det bare en ganske almindelig afmatning i markedet...??

Vi modtager gerne ris og råd...

Jeg fik i første omgang bare en fejlbesked, da jeg prøver at besøge siden (efter den har stået og ventet længe og forsøgt at videresende mig til http://www.fest4all.dk/shop/frontpage.html). Efter jeg trykkede F5 lykkedes det at komme igennem.

Såvidt jeg kan se har I ikke Google Analytics på? Få sat det på i en fart, og prøv ellers at undersøge tallene i det statistikprogram som I nu måtte have adgang til. Er besøgstallet faldet - i såfald er det relevant at vide hvilken del der er forsvundet: de direkte besøgende, besøgende fra google, fra henvisende websites eller fra google adwords?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

har du ændret tekste på din side ? for din sides titlen tekste findes ikke på forsiden, det er i hvert fald ikke ideelt for google.

Evt. gå din google analyse igennem den siger ekstrem meget om hvorfor sidens besøgene går op ad og ned ad og hvor kunder falder af i købs processen.

Hvis ikke have google analyse værktøj på hjemmeside ville jeg installere det med det samme og prøve at lave nogle ord på siden der har en bedre konverterings grad for jeg tror den kan forbedres

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 12. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle 3!

Tak for jeres svar! det er altid rart med lidt at arbejde med.....Stick out tongue

Men, nej, vi har ikke Google analytics endnu, så det vil vi gøre!
vores besøgstal, som er unikke brugere er ikke faldet, det ligger meget stabilt, men derfor kunne vi jo sagtens bruge mange flere besøgende...så vi må arbejde på at siden bliver hurtigere indlæst (læs mindre flash, måske)
og, selvfølgelig vil vi  prøve at se om vi kan få overskriften ind på siden....hvilket vi i øvrigt troede vi havde i forvejen..men tak for hintet...!

Og, jo, vi har kørt en ordre igennem, det ser ikke ud til at der er nogen problemer i det....men I må meget gerne komme med kommentarer til vores betalings side, og hvor I mener at vi skal gøre det bedre!...please!

Stor hilsen

Brian

Fest4all.dk

Fest4all.dk
1
000 ting til festen - Nok Danmarks billigste helium!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)