Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Offshore / udenlandsk selskab...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus:

Hej Jannik,

Tak for indlægget, jeg suger alt jeres viden osv. til mig.

DBH

Rasmus

Det er godt at du lytter til andre mennesker, det kan være det, der er med til at skabe multivationen :-) Jeg kunne slet ikke drive min virksomhed, hvis jeg ikke havde daglig professionel sparing, det er en meget nødvendig del :) Jeg nyder at folk kan give mig et spark, når jeg er for "doven" eller har mistet pustet på en opgave etc. :-) Så min opsang er, brug endeligt Amino eller lign. til at komme igennem dine udfordringer.. Der skal nok være lys for enden af tunnelen.. Og skulle det være et modkørende tog, så er det bare ind til siden og så ud på skinnerne bagefter igen - giv bare ikke op :-)

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er rigtigt, det er vigtigt at få andre folks syn på tingene, og ikke mindst moralske støtte en gang i mellem.

Jeg er helt ny her inde, men det virker som et meget seriøst site, hvor man ikke er så bange for at hjælpe hinanden lidt, hvilket er noget man tit kan savne i hverdagen synes jeg.

Tak for opsangen Big Smile

DBH

Rasmus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen så velkommen til :-) Ja, Amino er okay :-)

Man skal ikke være så bange for at sige noget, bare man ikke desideret er ude på at fornærme nogle.. Der er imellem de fleste gensidig respekt. Personligt har jeg selv kun tid til at være herinde i periode, men det er alligevel fedt at se hvad andre laver af sjove ting :-) Inspiration og modstand har aldrig skadet :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Lige nøjagtigt, inspiration og modstand kan man ikke få for meget af. Smile

 

 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)