Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af facebook annoncering

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er.

Jeg kører noget facebook annoncering for nogle af mine egne projekter, samt for en enkelt anden virksomhed.

Facebook hæver derfor penge fra min konto hver eneste dag, og det er en smule bøvlet bogføringsmæssigt, specielt fordi jeg skal splitte det i to, da jeg jo skal sende en faktura til den virksomhed jeg hjælper med facebook annonceringen.

Kan det passe at jeg skal gemme hver enkelt facebook-kvittering med hver sit seperate bilag?
Er der en nemmere måde at styre det på? Hvor vigtigt er det for skat at jeg har hver enkelt faktura? Kan jeg eventuelt bare lave et screenshot af oversigten for hver enkelt kampagne, hvor der jo også står forbruget til dato.

Håber der en kyndig sjæl som kan hjælpe.

På forhånd tak!

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har selv haft samme problem.

Og jeg gjorde netop det du nævner med at lave en udskrift af månedens aktivitet, og så omregne kursen. Kan være lidt bøvlet hvis du skal ud i at hente dagskurser for hver dag. Men så regne det sammen og bogføre det beløb, med den udskrevne oversigt som bilag.

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sindberg:

Jeg har selv haft samme problem.

Og jeg gjorde netop det du nævner med at lave en udskrift af månedens aktivitet, og så omregne kursen. Kan være lidt bøvlet hvis du skal ud i at hente dagskurser for hver dag. Men så regne det sammen og bogføre det beløb, med den udskrevne oversigt som bilag.

Og du har ikke hørt brok fra hverken SKAT eller revisor?

Jeg har heldigvis det hele i DKK, så det er rart nok.

 

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, men jeg har heller ikke været til torskegilde endnu.

Men mon ik der er en venlig revisor derude der kommer med en kommentar her om lidt. Lur mig om Peter ikke står klar med et svar :)

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det kunne da være rart med en revisor, som lige kunne godkende metoden..

Fra 3100
Tilmeldt 13. Nov 05
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lasse m.fl.

Jeg talte lige med SKAT - bare for at være sikker.

Hvis i efterfølgende kan printe fakturaer ud ( i op til 5 år ) er det ok, at lave en skærmprint af f.eks. kampagner.

Men momsloven siger at bilagene skal kunne fremskaffes i op til 5 år. (måske kan de gemmes på en fil, hvis de ikke ligger til rådighed så længe?)

DBH Anne Mette

Vi gør "det med regnskab" nemt for dig. www.tal-knuser.dk

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tal-knuser.dk:

Hej Lasse m.fl.

Jeg talte lige med SKAT - bare for at være sikker.

Hvis i efterfølgende kan printe fakturaer ud ( i op til 5 år ) er det ok, at lave en skærmprint af f.eks. kampagner.

Men momsloven siger at bilagene skal kunne fremskaffes i op til 5 år. (måske kan de gemmes på en fil, hvis de ikke ligger til rådighed så længe?)

DBH Anne Mette

Hej Anne Mette.

Mange tak for dit svar.

Jeg er ret sikker på at de ligger tilgængelige på facebook, så længe at siden eksisterer, men for at være sikker er det nok smart at opbevare dem "lokalt".

Men hvis man tager sig tiden til at gemme hver enkelt faktura/kvittering lokalt, så kan man ligeså godt i samme ombæring bruge dem som bilag, og det er lidt det tidsspilde jeg gerne vil undgå :)

 

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vælger den nemme udvej og bogfører Facebook annoncering uden bilag - for det er posteringer der går igen - og der er mange af dem. Det betyder derfor ikke det store når der er tale om "rutinetransaktioner".

Hvis SKAT vil se en oversigt (hvilket jeg tvivler på) så kan det jo blot printes fra enten netbanken, eller Facebook.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)