Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg overhovedet brug for et regnskabsprogram?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Overvejer at lave en side hvor nogle uploader en ydelse som andre så downloader mod et lille beløb- Uploader modtager så honorar (provision) af antal downloads

Brugeren betaler før hver download så der vil ikke være noget udestående til betaling. Skal hvert download så posteres i et regnskabsprogram i forhold til betaling af moms eller kan man nøjes med at se på samlede omsætning en gang om måneden fx og lægge moms til side af denne ?

Hvorledes med udbetaling af honorar til uploader, skal denne posteres i et regnskabsprogram eller kan man nøjes med at oprette et excelark med cprnummer på modtager samt dato og beløb ?

udover dette har jeg udgifter til webhotel etc.

 

Mariager

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mariager.

Medmindre du kommer til at sælge en hulens bunke, er der ingen grund til at bruge penge på et regnskabsprogram.

Lav et lille regneark, så er du kørende.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej tak for svaret

har du evt et link eller lign til noget jeg kunne bruge - så man kan se hvordan man skal bygge det op?

regner jo med en omsætning på den anden side af 100.000 så jeg kan stadig nøjes med regneark ikke ?

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mariager:

regner jo med en omsætning på den anden side af 100.000 så jeg kan stadig nøjes med regneark ikke ?

Sagtens. Har du ikke office på din pc?

Ellers kan du downloade et program gratis. Søg på google efter officepakke.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Tilmeldt 20. Jul 08
Indlæg ialt: 225
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Et stk. kvadreret papir, et stk. viskelæder og et stk. blyant kan såmænd også klare det. Ingen krav til hverken regneark eller bogholderiprogram. Bare resultatet bliver rigtigt ............... 

Beskyt dig og din familie mod jordstråler, elektrosmog og radon - se hvordan på www.basishelse.dk

Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

jeg har fundet en excelskabelon som passer perfekt til mig tro jeg- takker mange gange

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)