Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback please på mine 3 websites

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nibe
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 231
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

 

Jeg startede ud med:

www.vandklar.dk

fik derefter:

www.matematikbutik.dk

arbejdede undervejs på:

www.matematiklinks.dk som snarest laves om til denne:

 http://matematiklinks.styrk-it.dk (skal lige flyttes til domænet www.matematiklinks.dk)

og det har krævet en del at starte op, men vil selvfølgelig gerne videreudvikle, så håber på respons på de 2 webshops (Vandklar.dk og Matematikbutik.dk) og min hjemmeside (http://matematiklinks.styrk-it.dk) som tjener penge gennem GoogleAds.

 

Hvad syntes i og hvordan forbedres siderne ? Vil det f.eks. være en god ide med e-mærket eller Trustpilot, skal jeg ændre noget grafisk eller ift. bestillings-vejen eller ?????

 

Venlig hilsen

 

Klaus

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Vandklar og hvad bruges næseklemmer til , og mange af de andre produkter, jeg ved ikke alt om svømning derved er det kun folk med viden indenfor svømning der ved hva de bruges til ,længere produkt beskrivelse det giver lidt mere troværdighed og det giver meget mere indhold til søgemaskinerne

Betingelserne for køb , skal man ikke godkende dem ved køb kunne ikke se den .afkrydses kassen.

Meget kort titlen jeg mener denne her <title>Vandklar.dk</title> jeg ville lave den længere og mere sælgende og bruge alle 67 tegn der vises på google

Matematikbutik hvad er en flash USB drive , jeg ved det ikke kunne der ikke st

å mere i produktbeskrivelser sådan nogle som mig ved ikke noget om sådanne nogle ting , det kunne være, man ville måske købe det vis det var noget man kunne bruge , du skal jo også bruge siden til at videreformidle din viden og sælge flest mulig varer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at Vandklar.dk og Matematikbutik.dk er virkelig flotte.
Nu har jeg også selv en forkærlighed for farven blå, men synes de er afslappende at se på og jeg synes man straks får et overblik.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)