Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

sms betaling

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 11. Oct 06
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :
hej. jeg er igang med og få udvilket et shop system. og dertil vil jeg godt have sådan man kan betale for sine varer med sms. har hørt der er nogle programmer der vil gøre det gratis hvor imod de skal ha en vis % er det rigtigt og nogen der har et link til en side.   

 

Med venlig hilsen Mark jensen. Tlf: +45-30428393 Messengar :info@jj-electronic.dk Mail: info@jj-electronic.dk Skype: JJ-Electronic. Url: http://www.jj-electronic.dk
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

jeg mener de tilbyder noget i den stil. men de er også lidt dyre i opstart, men de kan nemt presses i opstarts gebyret, jeg fik dem ned med 25% ved at sige at jeg ikke gad betale sådan et højt opstarts gebyr.

Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gøre hvad gratis? Programmere fra din shop op i mod deres systemer eller...?

Der er mange SMS udbydere på markedet, Netsize og Ericsson IPX er nogle af de store. En mindre Danske udbyder med god pris og også service er Stadel nu har jeg ikke selv handlet med dem, men det jeg har set og hørt fra en jeg hjælper i ny og næ, er at de både er venlige, professionelle og meget flexible i deres tjenester.

Så et godt sted at starte kunne være at kontakte Stadel, fortælle dem hvad du skal bruge og til hvad - så er jeg sikker på de vil komme med et tilbud :)

Og så bare fordi jeg er nysgerrig: Hvad skal du sælge?

Tilmeldt 30. Nov 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark,

 

Er det sms-løsninger du mangler, synes jeg du skal tage et kig på www.MobileMarketing.dk - har selv brugt dem i et stykke tid, og må sige at det er rigtig god kvalitet. Så vidt jeg ved har de også lige sadt priserne ned, så de nu er Danmarks billigste inden for mobil marketing.

 

Mht.

Jacob

Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Et ekstrsa spørgsmål "til tråden". SMS er da omfattet samme lovgivning/regler omkring markedsføring som eksempelvis E-mail ikke?

Altså man skal have tilladelse til at udsende "reklamebudskaber" inden dette sker ikke!

(Men mediet har jo mange muligheder der ikke bruges så meget endnu!)

Fra Århus
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 207
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo det er rigtigt (heldigvis!). Så sørg endelig for at få modtagerens accept.

Mvh Ronni
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Så de nu er Danmarks billigste inden for mobil marketing.


 

Kan det dokumenteres?

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Stadel.dk anbefales varmt herfra. Til trods for billige tjenester er servicen simpelthen i top - jeg har for nylig fået sat noget ekstraordinært op på mit keyword, som jeg i øvrigt kun betaler 99 kr for i måneden. Varm anbefaling herfra..  

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Palle,

Jeg har intet at skjule (ifht. dig og dine forretninger), og vil da lige nævne at det ikke burde fremgå nogen steder, at Mobile Marketing er danmarks billigste, men kender du da alternativer der har samme platform?

Du tvivler måske på rigtigheden af vores priser? Jeg opr. gerne en demokonto til dig :-)

Jeg har mens du tænker over svar, yderligere et par  spm. som amino kunne have stor interesse i...

- hvor længe har MailingList.dk eksisteret?
- hvem står bag - er det dit private firma?
- Det fremgår: Mailinglist drives af Acomma i Glostrup, men mig bekendt (nu hvor jeg selv var direktør i firmaet) er det solgt ultimo 2006. Et DNS-opslag viser derimod det er hosted by Rackhosting.com men måske tager jeg fejl.
- Kan du dokumentere at du ejer MailingList.dk, for serverne var jo både drevet og EJET at Acomma som vist også fremgår af diverse artikler på nettet???

Blandt andet "vores" seneste pressemeddelelse fra Acomma ApS:
http://www.presswire.biz/dk/default.asp?obj=8&id=15683
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 01:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Lars-Bo,



Jeg har ingen interesse i at starte mudderkast med dig, du er udmærket klar over at der IKKE er noget at komme efter, det er ganske simpelt slået fast af 2 advokater. Så derved er den sagen slut for nu og altid.

 

Jeg har vist ikke skrevet at jeg ikke tror på det, men når man på et så stort marked går ud og kalder sig Danmarks billigste, så må man jo forvente at der er hold i det, det er jeg da meget interesseret i. Måske man stod og manglet en SMS gateway. Men ja, du må gerne oprette en demokonto.

 

Jeg kan egentlig ikke se, at nogen af de spørgsmål du kommer med er vigtige for nogen, men hvis du virkelig er så interesseret, så skulle du da have kontaktet mig noget før :)



- hvor længe har MailingList.dk eksisteret? - Længere end mobilemarketing.dk - Altså i dette år, 5 hele år.



- hvem står bag - er det dit private firma? - Jeg står bla. bag, men det kommer nok ikke bag på dig.

- Det fremgår: Mailinglist drives af Acomma i Glostrup, men mig bekendt (nu hvor jeg selv var direktør i firmaet) er det solgt ultimo 2006. Et DNS-opslag viser derimod det er hosted by Rackhosting.com men måske tager jeg fejl. -  Du har faktisk helt ret - du tager fejl.



- Kan du dokumentere at du ejer MailingList.dk, for serverne var jo både drevet og EJET at Acomma som vist også fremgår af diverse artikler på nettet??? - Naturligvis kan jeg da det. Alt hvad vi ejer af servere som i dag er omkring 20 stykker er betalt af firmaet bag.



Så kan jeg måske få lov at stille dig et spørgsmål, hvilket du sikkert ikke svare på hvis jeg kender dig ret, men vi forsøger.



Hvis man kigger her http://www.mobilemarketing.dk/default.asp?id=23145 - Så står der Mobile Marketing ApS, men søger man på CVR omkring dette navn, så findes det ikke.



Hvad er grunden mon til at dit firma ikke findes? ;)




Kan du have en forsat god nat!

 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)