Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

link ødelagt i 3 dage. site fra top 5 til side sjok.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har en side om hedder www.rudefix.dk/forrude.html som i meget lang tid har ranket top 5 hvis ikke top 3 på en masse søgeords sammensætninger som ny forrude, billig forrude, forrude pris mm. men nu kommer den på side en million når man søger på forrude mm. jeg ved at der har været et problem med linket til siden efter jeg opdaterede alle siderne så når man klikkede på forrude "fanen" så kom man til en side " siden er ødelagt " dette har stået på i en 3 dages tid til en kunde var så venlig at gøre mig opmærksom på det. hvorefter jeg rettede op på det.

Kan det virkelig være rigtigt at siden har mistet sin topplacering på søgeordne forrude i sine forskellige afskygninger bare pga. det?

håber ovenstående giver mening.

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja - det kan godt passe. Du har tilsyneladende ingen (eller kun ganske få) indgående links til den underside, så den har alene "levet på nåde" af de egne interne links. Når du fjerner dem, går det hurtigt nedad bakke.

Det er ikke anbefalelsesværdigt alene at forlade sig på hverken interne eller eksterne links. Det ved du så nu.

Lidt links udefra til siden kombineret med lidt tid bør nok kunne bringe den tilbage igen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har satset meget kun med kommentar link building spred dig med artikler links kataloger , ved meget ens rette links og meget få links imens 450 stk. ifølge yahoo site seach det er meget svært at holde en stabil placering , med ved at sprede sine links ser det mest naturligt ud for google

kan være linket der er ødelagt har gjort lidt , med er ikke kun oversagen

 

Tilføjelse

tjekket din google Cach google havde sidste gang været forbi din siden den 27 september jeg ved godt det  kun en google Cach er retvisende , med viser der ikke opdateres så tit på din siden og links hjælper altid , har set der kommer en nye Google Cach på amino.dk hverdag og vis jeg i en længere periode opdatere på min siden kan jeg se hverdag der kommer en ny google Coach

Så i gang med links og vis du kan opdateres nogle flere gange med nogle unikke nyheder på din siden hjælper det på en stabil topplacering til google

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Super svar..

nu skal jeg bare linke som jeg har gjort i indlægget her altså med hele endelsen på www.rudefix.dk/forrude.html ikke sandt og helst sammen med noget tekst som hos rudefix finder du billige forruder og pris eksempler på ny forrude -udfyld formularen idag-

Agtig!! hehe eller ???

Det er så super det her forum! Jeg får ekspert råd til en værdi af en million helt gratis :-D

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
kan være linket der er ødelagt har gjort lidt , med er ikke kun oversagen

Så du mener, linkprofilen er årsagen? Hvorfor er det så kun den ene URL på Omars site, der er ramt? Den må du lige uddybe lidt?

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:
nu skal jeg bare linke som jeg har gjort i indlægget her altså med hele endelsen på www.rudefix.dk/forrude.html ikke sandt og helst sammen med noget tekst som hos rudefix finder du billige forruder og pris eksempler på ny forrude -udfyld formularen idag-

Du skal sikre dig en vel spredt linkprofil til den URL (og i øvrigt til alle andre URL på dit site). Så er du ikke så følsom, næste gang du kvajer dig med et forkert link på dit site :-)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

håber du en dag laver et blog indlæg vedr den perfekte linkprofil :-)

Jeg forsøger mig frem og tak for de gode råd :-)

Mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

omar:
håber du en dag laver et blog indlæg vedr den perfekte linkprofil :-)

www.seo-lex.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Mikael christiansen:
kan være linket der er ødelagt har gjort lidt , med er ikke kun oversagen

Så du mener, linkprofilen er årsagen? Hvorfor er det så kun den ene URL på Omars site, der er ramt? Den må du lige uddybe lidt?

Han Har for lidt links til at få en stabil placering eller der skal flere kvalitets links til hans side , der er kun kommentar links og amino.dk links er gode med kan ikke gøre det hele , vis ønsker den høje stabil placering på google er det meget svært , derfor mener jeg han skal sprede hvor han får links fra og ikke sats på en type links , dette spreder også risikoen vis google laver ændringer

ps du har kun taget den 1 linje af mit indlæg , skal selvfølgelige læse det hele i en sammenhæng , at der nok skal flere links til siden opdatere siden mere mv.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

bare til info. søgeord hvor forrude indgår har givet mig top 5 placering hvis ikke top 3. så linkene har været stærke nok om så at sige forruden de andre ting som nu bliver taget i betragtning af google. men jeg er helt med på ideen om at det er et skrøbeligt fundament. hvis bot en lille fejl kan smadre siden i  bund på ingen tid i lang tid. så jeg satser på som at få lavet en god link profil når jeg nu engang får satmig ind i hvad det het præcist indebærer :-D

Mvh Omar

 

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)