Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ca. 2500 blandede smykker til billige penge

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer

Jeg har lige fundet et tilbud mere.

Jeg har fundet en portion blandede smykker på lageret. Der er ca. 2500-3000 stykker, nogle er der flere af end andre. Disse kan blive dine til den meget lave pris af kr. 15.000.- Det er imellem 5 & 6 kr. per styk. Normal udsalgspris er imellem kr. 50.- og 150.-

Det er hele partiet, eller ingenting. Alle smykker er fra 2006

Bedste hilsner

Holger

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Holger,

Jeg kunne muligvis godt være interesseret. Har du lidt flere informationer? F.eks. ca. antal forskellige slags, estimeret vægt/fragtomkostninger, nogle billeder af de smykker der er flest af, hvilket materiale er de lavet af osv.

På forhånd tak.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob.

Har du en mail, så vil jeg sende nogle billeder til dig. Skrv lige dit telefonnummer, så jeg kan kontakte dig den vej også.

Jeg skal nok betale fragten, til et sted frit levert i Danmark. Der er en palle fuld. Alle smykker er selvfølgelig nikkelfri, de er lavet af bl.a træ, og metal. Så vidt jeg husker er det træarmbånd,  sølvagtige halskæder, med tilhørende armbånd, som der er en del af. Derudover er der brocher, halskæder, armbånd, øreringe, hårspænder i forskellige afskygninger. Kan du bruge disse oplysninger indtil videre. Jeg kan ikke komme på lageret, før mandag tirsdag.

Bedste Hilsner
Holger

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen,

Jeg beklager ulejligheden, da jeg desværre ikke er interesseret alligevel.
Held og lykke med at sælge dem.

Mvh. Jakob

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Danish Jewels, jeg byder 3000 kr ubeset for hele partiet,, jeg betaler gerne fragten.
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 14-01-2007 20:50:41 Forfatter: Jan Sørensen Hej Danish Jewels, jeg byder 3000 kr ubeset for hele partiet,, jeg betaler gerne fragten.

 

Er vi nede i den pris byder jeg gerne 3500 kroner..

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jan.

Tak for dit tilbud, men jeg må desværre sige at det ikke er til salg for den pris. Hvis du havde sagt, du ville have kr. 3000.- i  afslag, fordi du køber det fuldstændigt ubeset, kunne jeg overveje situationen. For så skulle jeg bare tage telefonen, og ringe til mit lager, og sige de skulle sende den til dig. Hvis tingene er så nemt, vil jeg gerne give lidt afslag. Normalt skulle jeg have 30-40.000.- for disse smykker, og vi er stadig under indkøbsprisen i Kina.

Men frisk tilbud.

Bedste hilsner

Holger

Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey Holger.

 

Jeg trænger til fornyelse. Men det skal være flotte smykker :-) So I need pictures.

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 19. Dec 05
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kunne også godt være interesseret .. men send mig lige et billede af hvad det er for noget ... stoffer123@sol.dk

www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel 

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 12. Jan 07
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Fotos er sendt afsted.
Bedste hilsner
Holger

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)