Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betterlive.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 07:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg vil ikke sige så meget - Jeg vil meget gerne have input på min side www.betterlive.dk

Kan I lide den?

Hvad kan jeg gøre bedre?

Jeg vil naturligvis gerne sælge en masse af mine unikke produkter - Specielt bøgerne:-)

Glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Michael

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 08:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Måske offtopic, men jeg kan slet ikke forliges med dit www, det er en rigtig "tunge brækker" for mig altså.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hele ideen minder mig om "The secret" :)

Ellers ser siden udmærket ud, der er dog en lille grafisk ting i toppen og man kan se himlen og jorden, det midterste samt det til venstre passer ikke sammen, jorden hopper lige 2 til 3 cm op..

 

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Odense C.
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 144
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes også dit www virker forkert, tror egenlig du skulle se om du kan få navnet www.betterlife.dk

Jeg troede betterlive var en side for live bands...du prøver at sælge noget andet end din side signalerer.

Mvh

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mr. A:
Synes også dit www virker forkert, tror egenlig du skulle se om du kan få navnet www.betterlife.dk

Lidt svært når en anden coach har denne side ...

Som Alexander er inde på passe toppen ikke sammen, jeg syntes der er alt for meget spildt "billede" plads i toppen. Prøv at se siden på en lidt mindre skærm f.eks 15" uden widescreen så vil du opdage der skal arbejdes for at finde frem til Fakta!

/allan

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Inden på filosofi siden er der blandet engelske og danske tekste det er både forvirrende og det formidler din viden dårligt

Ikke emme jeg tør købe uden der står noget viden på siden findes få mange sider på nettet om emmet

Kan desuden ikke se meget tekst på siden der videreformidler din viden hvad ved du , jeg ville opbygge , siden hvor spørger dig til råds og jeg vil blogge om emmet og vises jeg ved ekstrem meget om emmet , for ved vises man ved meget sælger man meste og mange tror ved at bange ved at videreformidle sin viden taber man kunder for nu de læse det med dine bøger er jo meget mere gået ned i detaljerne derved langt mere lærerigt desuden bruger mange i dag det online medie til videreformidle sin viden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Ja, som de andre siger så er dit navn ikke helt optimalt, men det er selvfølgelig ikke nemt når det du gerne ville have haft er optaget.

Jeg synes du har for meget rod i dine tekster:

 1) Fonte: Du skal have mere sammenhæng ved at sørge for at vælge samme font - du bruger en ny font for hver underside, og det virker simpelthen uprofessionelt (og det forstyrrer øjet). Nogle af fontene har desuden for lidt afstand mellem linierne, hvilket gør det rigtig træls at sidde og læse.

2) Tekstplacering: drop centrering af din tekt, da det gør det langt sværere at få et odentlig læseflow. I dette tilfælde ville jeg kun bruge det i det lille vers/digt du har, men ville bestemt ikke bruge det til de øvrige tekstblokke.

3) Overskrifter: der er et pas af siderne hvor du med fordel kunne bruge små overskrifter, igen for at lette flowet og få dine besøgende til at læse videre.

Når man går ind på betaling (efter at have lagt i kurven), så dukker der 3 knapper op: Tilbage, Slet alt og Bestil. Jeg ville ændre Bestil til "Køb" (alternativt "videre"). Folk har allerede lagt i kurven og skal jo bare føres videre til at betale ;-)

Det var lige det input jeg har ville give dig siden i går (men kunne som så mange andre ikke logge ind). Håber du kan bruge det til noget

Mvh

Timamo

 

 

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for kommentarerne, jeg vil tage det med i mine overvejelser.

Kan være jeg skal starte en tråd for at få navne input:-)

VEnligst

Morales

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)