Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webprogrammering i Asien

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Farum
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går med nogle forretningsideer, som alle indebærer ret avancerede webløsninger (interaktivitet, forskellige programmer mv.). Nu vil jeg gerne igang - og jeg har ikke evnerne til selv at programmere dem.

Jeg vil gerne finde et firma i Asien, som kan levere ordentlige løsninger til en rimelig pris. Er der nogen, som har nogen forbindelser? Hvilket land er pt. det bedste at få sådan noget lavet i, pris/kvalitet taget i betragtning. Der er noget med, at Indien er blevet halvdyrt, men hvor skal man så vælge? Bangladesh? Vietnam? Nogen, som har erfaringer?

/Peter.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg af gode grunde ikke hvor omfattende dine "avancede webløsninger" er, men ud over prisen på outsourcingen, så burde du bruge noget tid på at sætte dig ind i hvilke problemer man kan løbe ind i når man benytter sig at arbejdskraft fra de forskellige lande du nævner.

Indien er som af de lande du nævner nok det dyreste, men prisforskellen på de lande du selv nævner er så lille, at andre aspekter burde veje højere. Om du giver 5000 eller 6000 i løn om måneden, er forhåbentligt ikke det som tager valget for dig.

Jeg har selv 24 fuldtidsansatte programmører i Indien, og selv om jeg har haft mange af dem i flere år, så sad jeg så sent som i mandags og kiggede på billetter til Nagpur, fordi et par af dem burde kvæles, fordi de fattede intet, af det allermest logiske for en vesterlænding.

Gør dig selv en rigtig stor tjeneste i at beskrive opgave 100% mht. ønsker og krav. Inter ter logisk, og ingen tænker for på dine vegne. Er dit projekt på under 3 måneders ansættelse, så benyt dig i stedet af en dansk projektleder, med erfaring i dette.

Bedste ordsprog når du outsourcer: Den nemmeste måde at undgå misforståelser er at undgå chancen for at de opstår.

(Jeg kan ikke hjælpe med henvisninger eller arbejdskraft, vi arbejder kun med professionelle shopløsninger; og det lyder ikke som om det er dette du søger)

 

Jimmy

Fra Farum
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jimmy,

Mange tak - det giver absolut mening, det, du skriver. Nej, det er ikke en webshop, det drejer sig om, men nærmere webbaserede applikationer (a la salesforce eller google docs).

Mvh Peter.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)