Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affilate elev og mentor samarbejde

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har super meget lyst til at starte nogle affiliate hjemmesider op. Mit problem er dog at min viden stadigvæk kun er på begynder stadiet. Jeg har brugt den sidste tid på at læse en del om emnet, men står lidt ”handlingslammet” for at tage det første skridt. Jeg vil gerne gøre det rigtigt fra starten af.

Min tanke går derfor på om der er en af jer, der kunne tænke sig at gå ind i et elev/ mentor samarbejde? Det jeg søger er en som allerede selv har succes med affiliate marketing og derfor ved rigtig meget om det, en der har styr på at få en hjemmeside markedsført så den bliver synlig og besøgt (SEO, sociale netværk osv.) og som kan se det sjove i at hjælpe en ny i gang.

Du skal også have et godt kendskab til Joomla og Wordpress, som vil være mine to foretrukne måder at lave hjemmesider på. Jeg har lavet et par hjemmesider med Joomla, men kan godt bruge noget mere viden indenfor det. I Wordpress er jeg en rimelig nybegynder, men eksperimentere med en side i øjeblikket for at få lidt føling med det.

Jeg har et par ideer indenfor, hvilke områder jeg gerne vil starte op. Dit arbejde bliver i at øse af dig med dine erfaringer – og jeg vil så stå for al det praktiske.

Min tanke mht. din afregning er at du vil få en procentdel af indtjeningen af den/ de første hjemmeside/r  jeg vil  starte op som du er mentor på.

Kunne det være interessant? Skriv evt direkte til mig på marbellafullhouse@gmail.com


Venligst
Jes T

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøver lige igen Smile

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes T:
Jeg prøver lige igen

 

ikke for at være en lyseslukker, men tror du selv på at nogen vil lære dig gratis op imod at få lidt procenter?

Jeg vil foreslå du går den hårde vej og læser med herinde, og på expertblogs, så skal det nok lykkedes for dig

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jes T:
Jeg vil gerne gøre det rigtigt fra starten af.

Drop den tanke! Sådan er der ingen der er blevet gode. Kast dig ud i det, lav fejl, bliv klogere og kom videre. Du kan ikke læse dig til at blive god til affiliate marketing - det er noget du skal øve dig på at blive god til. På samme måde, som man heller ikke bliver godt til højdespring ved at læse om det. Det kræver praktisk øvelse. MASSER af praktisk øvelse.

Fra Herning
Tilmeldt 4. Sep 10
Indlæg ialt: 197
Fra  JH Media ApS Pricebook ApS Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jes T. Jeg er selv lige startet så småt ud (www.technewz.dk). Og det er faktisk ikke svært at sætte en hjemmeside op i wordpress. Nu er det bare at at prøve sig frem med søgeoptimering osv.

 

Men bare kast dig ud i det, som sagt den eneste måde at lære det på tror jeg.Hvis du fejler, ksoter det dig jo ikke meget andet end tid, og så må man op på hesten endnu engang og prøve igen.

 

 

Angiv dit mobilforbrug og find det billigste mobilabonnement med http://mp.dk

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Til de sidste 3 indlæg, så vil jeg sige, jeg forstår udemærket, hvad i siger og kan sagtens følge jer.

Det er bestemt ikke fordi jeg er doven eller bange for at hoppe ud i det, jeg er heller ikke bange for at smide nogle penge ind, og er heller ikke bange for at skulle miste dem igen.

Men jeg har sådan cirka 1 milliard spørgsmål, så tanken var, at i stedet for at smide 1 milliard spørgsmål på Amino f.eks, så i stedet sparre med en erfaren affiliate person. Jeg HAR brugt meget tid på at læse om affiliate, men jeg har stadigvæk masser af ubesvarede spørgsmål.

Tanken er slet ikke at nappe nogens forretnings ideer, eller en som skal lave alt arbejde for mig. Det skal jeg nok selv klare, men mere en som kan svare på alle mine spørgsmål og evt komme med nogle gode praktiske ideer eller to.

Og for at lære at springe højt, så er der jo også en træner til at komme med gode råd Wink

Men jeg VIL kaste mig ud i det, helt sikkert. Jeg synes det er en spændende verden.

Venligst

Jes T

 

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil foreslå dig, som andre også nævner, at tage den hårde vej ligesom alle andre og læse blogs, amino indlæg osv.

Gode blogs om affiliate marketing er i mine øjne:

www.JonathanVolk.com
www.MrGreen.am
www.ZacJohnson.com
www.Shoemoney.com
www.JustinGoff.com
www.JohnChow.com

Du kan også følge min blog, men jeg har primært fokus på hvordan man tjener penge på Facebook annoncer ved hjælp af affiliate marketing. Jeg har dog tænkt mig at få skrevet nogle indlæg om affiliate marketing på egne websites også :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Christopher Mørk Hermansen:

Jeg vil foreslå dig, som andre også nævner, at tage den hårde vej ligesom alle andre og læse blogs, amino indlæg osv.

Gode blogs om affiliate marketing er i mine øjne:

www.JonathanVolk.com
www.MrGreen.am
www.ZacJohnson.com
www.Shoemoney.com
www.JustinGoff.com
www.JohnChow.com

Du kan også følge min blog, men jeg har primært fokus på hvordan man tjener penge på Facebook annoncer ved hjælp af affiliate marketing. Jeg har dog tænkt mig at få skrevet nogle indlæg om affiliate marketing på egne websites også :)

 

Tak Simon

Jeg har faktisk allerede "bookmarked" din blog.... Big Smile

Du skal også ha tak for dine links. Dem vil jeg lige prøve at studere nærmere.

Vh

Jes T

 

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke så svært at lave en hjemmeside i wordpress. Jeg har den her i wordpress: worldofwarcraftnewz.com Der bliver skrevet ca. 20 kommentar om dagen. Du skal bare ha noget godt og lave en hjemmeside om/eller en blog. Big Smile

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes T:

Tak Simon

Jeg har faktisk allerede "bookmarked" din blog.... Big Smile

Fedt nok. Tak :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)