Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alarm-system søges

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg skal have et nyt alarm-system til overvågning af mit motionscenter, som er døgnåbent og således kan have besøgende hele døgnet rundt. Derfor kan jeg ikke bruge PIR-detektorer. Det jeg gerne vil have sikret er følgende:

2 stk. vinduer, som ikke kan åbnes, så de skal nok sikres via en glasbrudsdetektor e.lign.

1 stk. vindue i hoveddøren. (glasbrudsdetektor?)

1. stk. bagdør, uden glas, ud til det fri. Magnetkontakt e.lign.

3 stk. indvendige døre (magnetkontakt)

1 lille vindue, som kan åbnes. Her skal der også en glasbrudsdetektor på. Herudover er jeg nok nødt til at montere en elektrisk lås på vinduet, så det kun kan åbnes når alarmen er slået fra. 

Systemet skal kunne ringe og/eller sms´e til mig og evt 1-2 personer mere, ved alarm og helst fortælle mig, hvilken zone/føler der har aktiveret alarmen. Betjeningsmæssigt, skal det helst være med kodetastatur - ikke fjernbetjening.

Har du et godt tilbud til mig, så hører jeg gerne fra dig Wink


Dbh fra Jørgen 

Fra Kirkendrup
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jørgen Jeg har lige systemet som du beskriver, du kan kontakte mig på rene@rjsikring.dk eller 60472622. Så kan jeg forklare dig nærmere om systemet. Mvh Rene Jørgensen
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

RJ Sikring:
Hej Jørgen Jeg har lige systemet som du beskriver, du kan kontakte mig på rene@rjsikring.dk eller 60472622. Så kan jeg forklare dig nærmere om systemet. Mvh Rene Jørgensen

Hej Rene
Kan du ikke sende mig en samlet opstilling på det anlæg, som du har i tankerne. Jeg orker ikke at surfe en masse sites igennem og sætte mig ind i tekniske specifikationer, da jeg har mere end rigeligt om ørerne lige pt, så det vil være optimalt for mig med en samlet liste med links til de enkelte moduler, som jeg lige kan kigge igennem, inden vi taler sammen i tlf. Kan du fixe det? 

Dbh fra Jørgen

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Du får også lige et bud på et sådan anlæg fra os.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1 Security

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen

Har du et forsikringskrav i forhold til alarm? I så fald, hvilket sikringsniveau er der tale om?

Venlig hilsen

Rasmus

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Du køber 6 alarmskilte og et "Her vogter jeg skildt" så sætter du en tågekanon op og tit kan få en politihund som ikke bestod sin prøve til politihund, så tror jeg at du er godt sikkeret.

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Web-siden.dk:

Du køber 6 alarmskilte og et "Her vogter jeg skildt" så sætter du en tågekanon op og tit kan få en politihund som ikke bestod sin prøve til politihund, så tror jeg at du er godt sikkeret.

Hvis du nu havde ulejliget dig med at læse hvad jeg skrev, så ville du også vide at dit forslag er fuldstændig ubrugeligt Sad

 

Krav til sikringsniveau er den laveste klasse. Mener at den hedder 10...

 

Til jer der har sendt et tilbud til mig, så kigger jeg dem alle igennem de næste par dage og så hører I fra mig. 

Mange tak! Big Smile

Fra Hedehusene
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Var selv på udkig for 4 år siden og valgte: Alarm og Sikring - virker upåklageligt (har valgt abonnement til alarm central, men det er mig der ejer alarmsystemet - hvilket var mit krav).

Du kan se deres brochure her: http://alarm-og-sikring.dk/file/37/Brochure.pdf

Besøg kunstbutikken her: Kunstkort fra Habsø

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Muligt mit indlæg var fuldstæpndig ubruligt i forhold til hvad du beskrev, man det vil virke bedre end det du beskrev.Yes

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)