Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

stofmesser og børnetøjs produktion

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej charlotte

 

Endnu engang tusind tak fordi du er så sød at svare på alle mine spørgsmål.

 

Det lyder rigtig godt at din agent finder noget af stoffet for dig, jeg var selv til stofmesse i vejle for lidt siden, der var da noget fint stof men synes altså det var lidt dyrt noget af det. Det jeg havde kig på kostede ca. 70 kr pr. meter ( det var bomuld med fine mønstre, ved ikke hvad du kigger efter)

Ved ikke om det så ikke blir for dyrt men aner jo heller ikke hvad mine modeller vil koste at få syet op.

Bor du i London, for så må du da svømme i fedt stof, synes der var meget da jeg var derovre for 3 år siden.

 

Sejt at du også starter net butik, så er der nok at se til hva´. Jeg har også tænkt mig at gøre det senere hvis folk tager godt imod mit tøj.

Er du designer, jeg er ikke uddannet men har job som pædagog, håber dog på sigt at kunne leve helt el. til dels af tøjet men nu må vi se, det skal prøves af.

 

Charlotte jeg vil rigtig gerne i kontakt med din agent, ved ikke om det er bedst du prøver at spørge som du foreslog eller om jeg bare selv skal kontakte dem.

 

Det er rigtig med moms det er selvfølgelig forskelligt. Jeg skal på et iværksætter kursus i marts så lærer jeg det nok. Synes det med regnskab og computere osv er lidt inviklet men det må man jo sætte sig ind i når man skal have buisness.

 

Endnu engang tak for hjælpen.

hilsen Maja 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Feb 07
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Var det en idé at få lavet badges som matcher til børnetøjet.

Hos www.sun-print kan de hjælpe dig med hvordan du griber det an.

Jane Mørch www.sun-print.dk

Tilmeldt 2. Feb 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Maja!

 

Baklager jeg er lidt langt tid om at svare, er fortiden alene mor med to drenge, en nyfødt og en på 3 men imorgen kommer farmand hjem..pyha.

 

Ja jeg er uddannet designer men har aldrig brugt min uddannelse da jeg har rejst rundt i hele verden i mange herrens år. Jeg tager kontakt til min agent og høre dem ad og jeg skal nok svare dig hurtigst muligt.

 

Ja jeg synes også at priserne på metervarerne var lige dyre nok når man står lige og skal til at starte op, men ham i Videbæk, ham kan man godt hamle op med i hvert fald på noget af det han har.

 

Hilsen

Charlotte

 

 

Tilmeldt 21. Nov 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej charlotte

 

Det kender jeg godt, har selv to piger, en på 3 år og en på 10 mdr....... og ja det kan godt være en ret hårdt at være alene. Det er bare sødt af dig du giver dig tid til at hjælpe mig.

 

Det er rigtigt med videbæk stoffer deres priser er ok. Skal ud til Ole larsen Agentur på mandag det ligger i Odense hvor jeg bor og virker også til at være ok.

 

Det ville være super hvis du vil høre din agent ad. Synes de er lidt langsomme dem jeg har med at gøre i polen. Ihhhhh det er spændende at starte op men også en lang proces. Jeg starter på mit pædagog job efter barsel om halvanden måned så håber jeg kan få det lidt op at stå inden.

 

mange hilsner Maja 

Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Maja

 Jeg er stadig i idé-fasen og ønsker på sigt at starte egen virksomhed med salg af børnetøj. Derfor har jeg med stor interesse læst dine indlæg, dog er de lidt forældede nu, og jeg kunne derfor godt tænke mig at høre, hvordan det er gået for dig?

 På forhånd tak for svaret

Hilsen May-Britt

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld mig men hvad er der med kvinder og børnetøj? hvorfor tror alle at de bare lige kan starte en lille bix og så sælge noget børnetøj ...... så nemt er det faktisk ikke for Danmark bugner af netbutikker / butikker der sælger børnetøj og konkurencen er rent faktisk mega hård har i egentligt tænkt på det?

 

Mvh

Ravn

 

 

 

Tilmeldt 13. Dec 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

 Ja, der er jo stor forskel på hvor seriøst og professionelt man vil tage det.

Jeg påtænker ikke at starte netbutik, netop fordi, der er så mange om buddet, men går direkte til forhandlerne.

Hvorfor lige der er så mange, har vel noget at gøre med at dem der er startet har succes med det ... og fordi det måske er oplagt, når man har børn .... Ja, jeg vil ikke komme med svar på andres vegne, men måske det er sådan noget der spiller ind.

 

 

Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Kan se at du har en dansk agent og produktion i Bulgarien. Jeg har en børnetøjsbutik på Vesterbro i København og kunne tænke mig at få lavet stofposer til min butik. Jeg har ikke selv noget i produktion endnu, men kan se at du kender lidt til det. Ville du evt. hjælpe mig med lidt oplysninger og evt. nummeret til din danske agent.

med venlig hilsen

engleskyts

Tina

Tilmeldt 17. Mar 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte

Har du stadigvæk din kontakt i Bulgarien og tror du de kan afse lidt tid til mig?

Pft.

 

Venligst

Pia

 

 

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)