Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man sælge det man brænder for?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 30. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Har fulgt med i et stykke tid og har nu fået oprettet en bruger. Jeg overvejer at starte en webshop, men er stødt på det den samme sætning gang på gang. "Du skal brænde for det du sælger" eller som Martin Thorborg siger det: "Elsk dit produkt eller glem det".

Men hvad nu hvis man finder produkter med god avance, lav konkurrence og som et let at levere? Der må da være andre, som sælger noget de ikke brænder for - hvordan fungerer det for jer?

Vil man til sidst blive for træt af det?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg mener at man skal lave det man brænder for. Så hvis du brænder for at sælge, så er det ikke nødvendigvis vigtigt hvilket produkt du sælger, så længe at selve processen med at finde de rigtige produkter til de rigtige markeder er det der tænder dig.

 

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke at det er en nødvendighed at elske eller brænde for sit produkt, hvis man er tilpas motiveret af pengene alene. For hvis det udelukkende er de penge der går ind på kontoen der motiverer dig, kan du sælge hvad som helst,og have det fint med det igennem længere tid. Men hvis du ikke motiveres af pengene, tror jeg ret hurtig du går kold, hvis det du laver i virkeligheden slet ikke interesserer dig.

Men det er heldigvis ikke så mange mennesker der har denne egenskab, og for alle disse mennesker er jeg ikke i tvivl om at de skal brænde for det de laver. Om det så er produktet du synes er helt vildt fedt, eller det produktet gør for dine kunder du synes er spændende, tror jeg ikke gør så meget.

Men hvis der er god avance og lav konkurrence, ville jeg nok først og fremmest spørge mig selv hvorfor konkurrencen er så lav. Er markedet stort nok til at du kan starte det op? Og hvis du ikke interesserer dig for det du laver, hvor længe vil du så kunne holde motivationen kørende, hvis pengene ikke vælter ind på kontoen i en fart?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Her vil jeg gå lidt i opposition og bakke hr. Thorborg op. Jeg tror på at noget af det vigtigste er, at man brænder for produktet eller branchen.

Bevars, der er da sikker nogle som bliver motiveret alene af penge - men det er i min verden de færreste. Forstil dig at du sælger et par produkter hver dag, som skal sendes og pakkes. Hvis du ikke brænder for produkterne, og hele tiden finder på nye sjove tiltag, så opbygger du langsomt et stiltiende had til produkterne og arbejdsprocesserne.

Jeg har selv fravalgt at sælge produkter, som jeg ikke brænder for. Jeg kunne sikkert godt sælge cement over internettet, og jeg kunne sikkert også godt tjene penge på det. Men en ting er selve salget - en anden ting er, at man er tvunget til at sætte sig grundigt ind i branchen og produkterne, i dette tilfælde cementbranchen. Dvs. læse industrituelle fagblade, tale med entreprenørvirksomheder og sætte sig ind i den nyeste forskning omhandlende cement!

Når først euforien ved de første salg har lagt sig, så tror jeg personligt ikke, at der ville gå længe før jeg ville hade cement. Jeg ville simpelhen ikke give gå på nettet efter en lang dag, lige for at læse den sidste nye viden om cementblandingsforhold el.lign.

Solgte jeg derimod noget jeg brændte for, så ville denne videnindsamling være ren hobby - hvilket ville gøre pengene sekundære. Penge er en god motivationsfaktor så længe der kommer flere og flere. Når salget stagnerer, så træder de i baggrunden og så er det vigtigt at have en sekundær motivationsfaktor, og hvilken bedre motivationsfaktor er der, end hvis man har et hoddy-agtigt forhold til selve produktet.

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten:

Hej Amino.

Har fulgt med i et stykke tid og har nu fået oprettet en bruger. Jeg overvejer at starte en webshop, men er stødt på det den samme sætning gang på gang. "Du skal brænde for det du sælger" eller som Martin Thorborg siger det: "Elsk dit produkt eller glem det".

Men hvad nu hvis man finder produkter med god avance, lav konkurrence og som et let at levere? Der må da være andre, som sælger noget de ikke brænder for - hvordan fungerer det for jer?

Vil man til sidst blive for træt af det?

 

Hej Carsten

Masser af mennesker sælger noget de ikke brænder for, der findes tusindvis af sælgere der gør det hver eneste dag...MEN...dem der virkelig brænder eller "elsker" det de sælger vil helt sikekrt sælge mere, få tilfredse kunder og de vil alt andet lige have en sjovere dag på jobbet, ingen tvivl om det, så efter min mening er det ikke kun dig det drejer sig om eller penge, det drejer sig i høj grad om dine kunder og om din "dag på jobbet" hvis du sælger noget du selv syntes er genialt, sjovt eller bare et kanon produkt, så har du er super god dag hver dag (næsten) og det kan dine kunder da helt sikkert mærke at de har en i den anden ende der brænder for sine produkter, hvis du gør det ved du jo også "alt" om produktet osv osv osv.

Konklusion. Det ER sgu sjovere hvis du brænder for det !!!

Best regards

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:51
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det bedste at lave det man brænder for , jeg er selv i strip branchen, ja det er noget, holde styr på strippere, høre konstant at andre har problemer , med har også de samme selv nogle enkel gange med udeblive stripper .

Hvordan jeg lige får ordet det synes jeg er mit ansvar for elsker simpelthen erhvervet, vil simpelthen gerne have, at strip var ligene som i USA - nogle steder eller England mv.

Har dog selv svært, ved at både at skaffe modellerne, for det er lidt hård branche, med en viden formidling mener jeg, kan forbedre branches meget og videreformidle at det er vigtigt kunden overholder booking betingelserne er udfordring der er stor, med giver aldrig op for når folk overholder køre det hele perfekt ,

mit fokus ligger derved formidle den viden videre på min siden , kontaktet i dag en fotograf da jeg billeder er vigtige ting i forklaring fasen

Teksten den er blevet større og større , flere af siderne er rettet , med lige nu ser udsigten bedre ud end nogensinde for , jeg faktisk det lykkes at kunne videre formidle denne viden , det har dog været en hård tid og der er lang vej endnu med ser nu en åbning mod det lykkes

Hvorfor jeg lærer hele tiden noget nyt om mit erhverv følger med i hvad sker i branches og dertil retter , min sides viden til det , hvad de ved og ikke ved , vis de ikke hvad , en af stripper dans stammer fra , bliver ivrig for vil finde ud ad, og derved udviklet jeg endnu mere tekst , dog er snart så meget viden der står på siden , at nu skal arbejdes mod strukturen på siden , hvordan denne viden videreformidles så den er forståelige og det er ikke nogle let sag , for har flere sider med over 1000 ord på siden og det er meget og kan virke helt uoverskuelig , at læse det igennem for hvor skal begyndes og startes

Jeg går også meget op SEO , som nogle bemærket , jeg vil vinde , med målet er ligeså meget viderebringe et budskabet og mit mål er ikke at blive millionær på min forretning med at have det ekstrem sjovt og spændende liv , hvor der sker noget

Jeg elsker at bevæge mig og optræde , ja man bliver simpelthen høj af det at optræde foran nogle tilfreds mennesker for man ved man leveret en god varer , for der var en vild god respons fra publikummet

Jeg elsker at få min puls op træne mit krop så jeg fundet min rettet sted og ingen tanker er på at blive millionær kan alt der tjenes jo bruges , på formidle sin viden og satse på en selv at man får det dejligt med sin krop med rejser eller noget ekstrem sundt mad og sundt er dyrt , med gør intet for mig , for tænker ikke på bilen eller det luksus hus med vil bevarer mig ung så tænker på min søvn og det afslappet liv , for jeg tid og gør det jeg vil .

Indenfor mit erhverv er flere og der giver op grundet mange problemer , med jeg mener ved ikke at give , med viderebringe budskabet og prøve og prøve at forstå de ny stripper der starter hvad gør de stopper, hvad kan formidles videre så det lykkes at der er modeller nok, for der er ingen der har nok modeller for de har andet arbejde ved siden af , så har nogle store målsætninger og dette kan virke totalt uoverskueligt , med fuldt motiveret for vil have det lykkes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København S
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1642
Fra  Telemetric ApS Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Her vil jeg nok hellere sige at man vil sælge bedre ved at sælge et produkt man elsker, men derfor er det ikke sagt at man faktisk (til tider) kan tjene mere ved at sælge et produkt man ikke elsker - hvis markedet er det større, man skal dog her passe på "metaltræthed".
Derudover behøver det jo ikke at være produktet man er forelsket i, jeg kender også folk som er forelsket i processen i at sætte en webshop op, holde øje med salget og tweake det hele, for at få flest mulige igennem shoppen og det er det der interesserer dem, om det så er cement eller bamser de sælger, det rager dem en høstblomst. 

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Janus Lindau:

Her vil jeg nok hellere sige at man vil sælge bedre ved at sælge et produkt man elsker, men derfor er det ikke sagt at man faktisk (til tider) kan tjene mere ved at sælge et produkt man ikke elsker - hvis markedet er det større, man skal dog her passe på "metaltræthed".
Derudover behøver det jo ikke at være produktet man er forelsket i, jeg kender også folk som er forelsket i processen i at sætte en webshop op, holde øje med salget og tweake det hele, for at få flest mulige igennem shoppen og det er det der interesserer dem, om det så er cement eller bamser de sælger, det rager dem en høstblomst. 

 

Hej Janus

Jeg er for så vidt enig, meeeen jeg tror nu på at webshoppen vl blive den tak bedre hvis personen der sætter den op også syntes om produktet/ideen da det jo i sig selv giver inspiration, ellers skal den der sætter det op måske finde sig et andet job, hvis han/hun ikke engang kan "blive høj" af at sætte en webshop op med noget de selv syntes er genialt, så tror nu stadig på at tingene bliver bedre hvis du selv kan lide det du laver/sælger/formidler :-)

Best regards

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 02:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg vil mene, at pengene er en stærk motivator..

selvfølgelig er det en fordel, hvis man elsker produktet, men ikke alle har den luksus.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:36
Hvor mange stjerner giver du? :

DC Trading:

jeg vil mene, at pengene er en stærk motivator..

selvfølgelig er det en fordel, hvis man elsker produktet, men ikke alle har den luksus.

Alle har den luksus det er hvad prioritere her i livet hvad man brænder for som det motiveret for så kommer pengene i anden række for ikke alle er så uheldige at lide af de skal have bil eller stor lejlighed faktisk findes mennesker der ikke behøver denne totalt sindssyg luksus med i stedet satset alt på brænder

for det er så dyrt at holde ferie for kunne lave lidt det man brænder for og så er det langt bedre at bo i en lille bolig på 15 m2 og ellers bruges resten af pengene på sund mad og sin hobby og det simpelt bedste og så ødelægger jeg ikke verden med al den overforbrug energi spild som de kæmpe lejligheder på 30 m2 bruger og min løbesko er ikke den vilde forurening eller den busbillet ,

Jeg fatter ikke rigtigt hvad de ser i al den luksus , for halvdelen dør inden de er 50 erne og de ser aldrig deres børn eller deres kærest for de brænder simpelthen at få al den luksus så de kan få et hjertestop for de skal bare have alt både det fede mad og den stresse og jag der slår fleste i ihjel langt mere end noget andet de vestlige verden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)