Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iqmedier, hvordan ved man om ens kampange, er blevet godkendt?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ved man, om ens kampange, på iqmedier er blevet godkendt?

 

 

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
op..

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at stille spørgsmålet direkte til IQ...

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har sendt en mail til et firma om godkendelse ang. brug af deres banner på dit site, får du en mail når de har godkendt dig. Dette kan tage mellem 1-30 dage det variere meget forskelligt

Dhb.

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan kontakter man dem?

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra København
Tilmeldt 21. May 07
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Send dem en mail eller ring til dem. Alle info står på deres hjemmeside.

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

skal jeg skrive, til iqmedier hver gang, jeg vil have en kampange?

 

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne forestille mig at du skal have fat i de pågældende firmaer. Umiddelbart kan jeg ikke se at iqmedier kan gøre meget ved det

// Henrik Brændgaard

Videofabrikken.dk Video- produktion, optimering og rådgivning 

Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

undskyld jeg afbryder, men hvorfor dælen skriver du på Amino fremfor iqmedier, og at du så svarer med "skal jeg skrive, til iqmedier hver gang, jeg vil have en kampagne"? - brug tiden på at spørge dem og ikke her på Amino, lyder lidt som et falsk indlæg for at promovere IQMedier.....ja undskyld jeg er skeptisk

Hvis du kan spørge på Amino kan du da også spørge på IQMedier (hvilket også er mest logisk og får bedste svar tilbage, ikk?)

Tilmeldt 25. Mar 10
Indlæg ialt: 319
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes:

undskyld jeg afbryder, men hvorfor dælen skriver du på Amino fremfor iqmedier, og at du så svarer med "skal jeg skrive, til iqmedier hver gang, jeg vil have en kampagne"? - brug tiden på at spørge dem og ikke her på Amino, lyder lidt som et falsk indlæg for at promovere IQMedier.....ja undskyld jeg er skeptisk

Hvis du kan spørge på Amino kan du da også spørge på IQMedier (hvilket også er mest logisk og får bedste svar tilbage, ikk?)

prøv og høre her, jeg har skrvet til iqmedier, for ca 1 uge siden, og har ikke fået svar, så jeg ville lige prøve her.

 

MT Grafik, kontakt os over en pm, hvis du mangler grafisk materiale. Altid no cure no pay  

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)