Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis seo i 8 uger.. for godt til at være sandt ?

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Flemming Jensen:
Det gør jo bare at bondefangerne sådan set har frit spil


Ja, så længe vi snakker b2b salg, så er det korrekt ja.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

TrylleThomas:

Hold dig væk fra dem.. de kostede mig 15.000 kr. uden jeg har fået noget ,.. det er svindler firma...



Ja, det er faktisk utroligt at firmaer som Mediadirekt kan fortsætte med at eksistere, men tror det er fordi vi måske er for dårligt til at advare hinanden omkring dem....:(

 

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Koludabyg:

TrylleThomas:

Hold dig væk fra dem.. de kostede mig 15.000 kr. uden jeg har fået noget ,.. det er svindler firma...



Ja, det er faktisk utroligt at firmaer som Mediadirekt kan fortsætte med at eksistere, men tror det er fordi vi måske er for dårligt til at advare hinanden omkring dem....:(

 

Det er tit os fordi man ikke hvad man skal gøre i sådan en sitiation, udover at betale.

Jeg valgte at melde det til forbrugerstyrelsen og politiet. Men det er igen en sag der kan tage meget lang tid. Men kunne forestille mig, at jo flere der melder. Så hurtigere tager de sagen seriøst!

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Koludabyg:
Ja, det er faktisk utroligt at firmaer som Mediadirekt kan fortsætte med at eksistere, men tror det er fordi vi måske er for dårligt til at advare hinanden omkring dem....:(

Tja - og fordi så utroligt mange stadig ikke googler en potentiel leverandør, inden et samarbejde indledes.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vi går alle så meget om i hvordan vi selv ligger i søgemaskinerne, og google utroligt meget vores egne sider, og konkurrenter i samme branche, men glemmer helt at tjekke op på dem vi skal arbejde sammen med, eller købe en ydelse af.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror faktisk at det er en blanding af det Thomas siger, samt det at der i et godt stykke tid har været og stadig er det jeg vil kalde for, folk som gerne vil surfe på billigbølgen :) forstået på den måde at jeg har aldrig før set så mange som nu, der søger de billigste leverandører. Og det er måske der det går galt.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

KTJ-Media.dk:

Jeg tror faktisk at det er en blanding af det Thomas siger, samt det at der i et godt stykke tid har været og stadig er det jeg vil kalde for, folk som gerne vil surfe på billigbølgen :) forstået på den måde at jeg har aldrig før set så mange som nu, der søger de billigste leverandører. Og det er måske der det går galt.

MVH Kim

Det kan der godt være noget om. Men jeg havde personligt selv ikke tænkt på SEO før mediadirekt ringede til mig. Sjovt nok ringede et andet firma kort efter og fortalte om deres tilbud, med en opstart på alene 20.000 kr. Og da jeg fortalte om mediadirekt´s gode tilbud, sagde han med det samme. Ikke for at lyde kritisk, men tror der er noget galt med det firma så. Der får du nok problemer.

Well jeg fortryder jo at jeg ikke lyttede til ham fra start hehe

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

De har fået dem ned med nakken tidl. - men så lukker man jo bare og åbner i nyt Navn & CVR!!

http://www.ret-raad.dk/Offices/Odense/About/Dine%20advokater.aspx

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

tror ikke helt jeg forstod sammenhængen i dit link til nogen ret-raad advokater og så mediadirekt?

Fra Odense
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåe, nej men det er dem, som tidl. har fået Keyinfo lukket el. dømt.. så det koster jo lidt.. 

Så derfor har de fået sagen, så må vi se om der kan lukkes flere af den form for ApS?

 

Side 9 ud af 10 (92 indlæg)