Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

gratis seo i 8 uger.. for godt til at være sandt ?

Side 2 ud af 10 (92 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan kun på det kraftigste opfordre dig til at holde dig fra dem!!! Det er falsk markedsføring, de laver. Har hjulpet en del kunder, der har brugt dem, og har fået en rigtig dårlig service fra dem.

Mvh

Morten Dal

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 10:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

så fik jeg det opsagt, havde en dårlig mave fornemmelse 

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 658
Fra  Mustus Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Jakub.

Jakub Slusarek:

så fik jeg det opsagt, havde en dårlig mave fornemmelse 

Klogt af dig! Kan lige fortælle dig at jeg har otte søgeord og kan ikke finde "mig selv" på et eneste af dem. (Har dog ikke søgt længere end side 5)

Efter at have klaget over den dårlige placering har jeg fået flg. svar:

"Din side er kommet over på et nyt system, og er fundet af Google den 13-09, og derfor går der lige lidt tid inden søgeordene kommer op. Vi kan ikke garantere placeringer på side 1, da vi jo ikke har eneret på Google, men vi arbejder hele tiden på din side,og på at søgeordene skal komme op."

Salgstalen var dog noget anderledes, hvor vi begge var enige om, at man skulle stå på side 1 for overhovedet at komme i betragtning.

Deres omsætningsgaranti sikrer dig en omsætning på min. kr. 22.680,00 inkl. moms inden et år. Altså en total værdiløs garanti, hvis du i forvejen har salg på din webshop.

Desværre fik jeg ikke opsagt min aftale i tide og skal nu betale for en ydelse, der er ligeså værdiløs, som deres garanti.

Mvh Miriam

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hvis dette er vilkårene, så kan du roligt benytte dig af gratis SEO i 8 uger, så længe du er opmærksom på at hvis du ikke vil fortsætte skal du opsige det i god til. Du kan jo reelt set opsige abonnementet dagen efter du bestiller de 8 uger, abonnementet løber jo i 8 uger uanset hvornår du opsiger det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Der dukker en del advarsler op om firmaet ved en hurtige google søgning , endnu mere mystisk at når søgeord optimering firmaer at de ikke kan søgeord optimerer deres side godt nok at det ikke findes på de første sider i google , kan forstå meget bedre der står dårligt på om nogle firmaer , med det er normalt også firmaer der ikke laver søgeord optimering , derved vil jeg løbe endnu mere skrigende væk http://www.google.dk/#q=mediadirekt.dk&hl=da&biw=1003&bih=323&ei=IgKjTJqdBYnvOYLRgJ8E&start=10&sa=N&fp=31dea62c2ef96a91

alt hvad der nævnes gratis og binding af aftale , løber jeg altid skrigende væk

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg hæfter mig også ved følgende afsnit:

"1. Produkt:

Køber accepterer at MediaDirekt løbende laver søgeoptimering på udvalgte søgeord på en
supplementside til købers eksisterende hjemmeside."

hvor de vil lave søgeordsoptimering på en "supplementside" til din eksisterende hjemmeside. Det lugter af at den dag man opsiger abonnementet så bliver "supplementsiden" lukket ned og alt det det arbejde, som har været udført er spildt.

Jeg er heller ikke sikker på at dette er god "SEO-skik"

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

LuckyCharm:
Hvis dette er vilkårene, så kan du roligt benytte dig af gratis SEO i 8 uger

Det kommer meget an på hvordan de laver SEO i 8 uger. Hvis de benytter skyggesider så skal de ikke engang have 1 sekund.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Cicoor Host & Saas ApS:

"1. Produkt:

Køber accepterer at MediaDirekt løbende laver søgeoptimering på udvalgte søgeord på en
supplementside til købers eksisterende hjemmeside."

Tak....havde ikke lige set den :) Ja.... så er der ingen grund til at bruge dem da man så vil være bundet af dem.

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 11:32
Hvor mange stjerner giver du? :

"Hej Jakob

 

Jeg sender dig lige en bekræftelse på, at jeg har annulleret dit 8 ugers abonnement.

 

Vi er kede af du ikke ville prøve vores søgeoptimering, men du er altid velkommen til at kontakte os, når du får brug for mere opmærksomhed i butikken ;-)"

Så kan jeg sove sikkert :D

Tilmeldt 29. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 10 person

Hej,

den er sq go´ nok - og der er ikke noget mærkeligt i det:

Du prøver deres seo-service i 8 uger, fordi de håber, du bliver glad for det (får kunder/ opmærksomhed/ salg), og derfor fortsætter dit samarbejde med dem efter de 8 uger, som betalende kunde (til en aftalt pris og periode). Hvilket jo er fint for de virksomheder der mærker gode resultater af samarbejdet. Og hvis du ikke ønsker at fortsætte, melder du det nemt fra på deres www i løbet af de 8 uger. Fair nok!

Side 2 ud af 10 (92 indlæg)