Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel eller kompleks opbygning af affiliateside?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Copenhagen
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 298
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har så småt sneget mig ind på affiliatemarkedet, dog er jeg på ingen måder en ekspert. Jeg har kigget på mange forskellige prissammenligningssider, men kan ikke finde ud af hvad der spiller bedst. 

På kørekortportalen.dk, hvor de sammenligner priser på kørekort, har de lavet et grafisk design på forsiden, som jeg synes fungerer meget godt. Men som sagt, så er det MIG der synes det fungerer godt. Men får det folk til at klikke sig videre? Eller skal man holde det mere simpelt som eksempelvis mobilt internet

Umiddelbart ville jeg selv blive mest fanget af det simple, men har også set på mange amerikanske sider, der er kompliceret opbygget. Hvad er Jeres erfaringer? Jeg har mange spørgsmål, men stopper her Smile

Ps. Jeg ejer hverken kørekortportalen eller mobilt-internet.dk

 

Med venlig hilsen

Jens Jakob Andersen

Fra København
Tilmeldt 22. Feb 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens Jakob,

Det kommer rigtig meget an på HVAD du vil sælge og HVEM din målgruppe er.

I dit eksempel nævner du en side for priser på kørekort, altså en service der tager omkring 3 måneder at gennemføre og som har en geografisk placering, altså noget der kræver lidt mere tanke end et normalt internet køb. Derfor er det nok meget smart at de har valgt at lave siden lidt mere udvidet, frem for det simple design som du nævner at du synes godt om.

Mobilt internet er derimod ikke ligeså kompliceret en affære som et kørekort, så her er der "kun" 6-7 muligheder at vælge imellem, så her skal du ikke tænke så meget over hvorhenne, det skal bare købes over nettet. Så denne simple mulighed vil fremstå som værende et bedre valg til dit affiliate site.

 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)