Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg får aldrig tilbagemeldning på Alibaba!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg efterhånden prøvet at skabe kontakt til 6-7 forskellige producenter i både Indien og Kina gennem Alibaba, men jeg får aldrig svar tilbage! Er det mig der er helt håbløs og har overset et eller andet?

Jeg har også prøvet at gå udenom Alibaba og skrive til dem på deres firmamail og deres kontaktfunktioner på deres hjemmesider, men jeg har endnu ikke fået en eneste tilbagemeldning. Hvorfor ikke? Tager de mig ikke seriøst eller skal man indlede sin kontakt med et hemmeligt kodeord?

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

De er sikkert fake, har også skrevet til tonsvis derinde og får kun svar fra 1/10 del, og så kan man så sortere yderligere minimum 50% fra som virker useriøse fra starten. 

Når du så har fundet noget du mener kunne være reelt med en god pris, så få lige dobbelttjekket dem gennem et af de firmaer' der tilbyder den slags :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er bare at jeg ofte kontakter dem for netop priser, da de meget sjældent oplyser om den slags og det virker så omsonst at skulle have folk til at tjekke firmaet for mig, når knapt nok ved om jeg er interesseret i yderligere kontakt.

Og hvorfor er de fake? Det er der da absolut ingen fidus i.. især hvis de ikke svarer :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej men du skal heller ikke tjekke dem inden du har besluttet dig for hvem du vil have som leverandør, hvilket jo også i første omgang kræver kontakt fra dem. 

Men alibaba er fyldt med "fake firmaer'" som efter de har modtaget betalingen aldrig vender tilbage, bare søg herinde på amino og du vil finde eksempler på det. 

Mht. den lange ventetid på svar/slet intet svar, så skal jeg ikke gøre mig klog på hvorfor det er sådan, men kan være de ikke har formået at snyde nogen, og derfor har droppet ideen igen.

 

Nu skal jeg selvfølgelig heller ikke gøre det til verdens største forsamling af snydere derinde, for man kan også finde nogle firmaer som er gode nok, det kræver bare man går i dybden.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

^Mange tak for svar :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug evt. en agent som er bosat i Kina til at opsøge priser for dig?
Det er langt det bedste og billigste (så undgår du snyd).

Selvfølgelig alt efter hvor stort et parti du skal have hjem. Læs evt. min profil og spørg løs hvis du har nogle spørgsmål.

YBP.5800@Gmail.com

Mvh
Steffen

Tilmeldt 8. May 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved altså ikke om der er problemer med Kina pt.

Jeg ved at i sidste uge havde de Mooncake festival, og der hørte jeg ikke noget som helst.

Jeg er også ved at finde leverandører i Kina og havde gang i en håndfuld men nu er der altså gået en uge uden svar.

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er måneder siden at det var Kina jeg tog kontakt til. Så det er altså ikke fordi at de er ude og fejre et eller andet. De vil bare ikke svare.

Nu er det Indien og det er endda kun tre stykker jeg har fundet, så det ville da være dejligt hvis bare én af dem var lidt seriøse.

Fra København
Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Petersen:

Brug evt. en agent som er bosat i Kina til at opsøge priser for dig?
Det er langt det bedste og billigste (så undgår du snyd).

Selvfølgelig alt efter hvor stort et parti du skal have hjem. Læs evt. min profil og spørg løs hvis du har nogle spørgsmål.

YBP.5800@Gmail.com

Mvh
Steffen

 

Hov, undskyld, jeg så ikke dit svar.

Jeg er ikke interesseret i Kina i øjeblikket, men jeg mangler kontakter i Indien. Så hvis du kan hjælpe mig med det, er du meget velkommen til at skrive :)

 

Tilmeldt 8. Jun 10
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde samme problem, jeg havde skrevet til 20 og der var KUN en som svarede tilbage. Nu ved jeg ikke det skyldes de er fake eller de bare ikke læser deres mail !!

Men det du  kan gøre er holde øje med, hvornår de er online..(chat online symbol lyser), så kan du chatte lidt med dem og bed om deres email adresse.

 

Markedsføringsforum - kom og være med!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)