Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i mit Betalings system på webshop?!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer.

Jeg har oplevet 2 fejl de sidste par dage. De er begge mystiske. Har OsCommerce webshop og betalings løsning hos PBS.

Den anden dag .. får jeg en ordre der så ligger inde i betalings gatewayen hvor jeg skal trække pengene? Men jeg får ikke nogen fysisk ordre på mit administrator login .. Ordre nummeret findes, men selve varene er ikke tilføjet. Kunden har betalt og de er klar til at blive trukket, men ikke registreret i min shop? Hvordan kan det være?

Så igår får jeg en ny kunde igen, han opretter profil men der sker ingenting. Efterfølgene får jeg en ny kunde hvorpå jeg så kan se jeg mangler et ordre nummer samt faktura nummer. Jeg kontakter så kunden som siger han har købt en vare og pengene er trukket på hans kort? Hvordan kan det lade sig gøre, jeg skal jo manuelt ind og trække pengene på kundens kort? Jeg har ingenting modtaget på min webshop hverken ordre, faktura kun hans kunde oplysninger.. Kan så se han har været inde og prøve og lave en ordre og kan finde ordren ved at søge på ordre nummeret men den er ikke synlig medmindre jeg søger på selve nummeret.. Og ordren er tom men betalingen er i "Betaling Reseveret" men pengene er trukket fra kundens kort.

Det virker meget underligt at "sådan" et sikkert system slet ikke er sikkert? Jeg forstår ikke lige hvad der sker. Er der nogen der har haft erfaringer med lig.n problemer?

 

Mvh.

Martin

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)