Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ACN, skal jeg blive sælger for dem?

Side 9 ud af 22 (212 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:00 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Joan Jørgensen:

Jeg takkede nej, fordi jeg mener: Hvis noget lyder for godt til at være sandt, så er det nok også for godt til at være sandt.


Joan


Jeg kan nu sagtens følge dig, men er det så grund nok til ikke at undersøge det til bunds? De fleste jeg kender som har succes i mlm har været skeptiske før de har fået information om selv undersøgt alt.

Joan Jørgensen:

Ingen af mine bekendt fra dengang har tjent noget videre på telefon-markedet(ACN) fordi de ikke har den store mængde tid og venner det kræver.


Hilsen


Joan



Kan give dig helt ret i at det kræver tid, og mange tror formentlig de kan komme sovende til succes. Om man afsætter 5 timer pr uge eller mere er ikke så afgørende som at man bruger tiden man afsætter seriøst (har stødt på flere som enten så det som fritidsarbejde eller hobby).

Venner...ja det er så uvæsentligt i mine øjne, det ville selvfølgelig være skønt at arbejde med venner og nogle man holder af, men selvom det ikke er venner, så bliver de folk man arbejder sammen med hurtigt venner.
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 20:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Gammel debat;

26-09-2010 14:30

Så hvis Mads ikke har fundet ud af noget vil jeg foreslå at du selv Mads studere det marked og de udbydere der er at vælge mellem.

Tro ikke på det med hurtige penge og den slags, men tro på at der er en forretningsmulighed og se helt bort fra de grønne skove og hurtige $

Du skal selv bruge tid på at læse om både modeller og om produkter - du skal vælge at arbejde med de produkter som du selv kan gå ind for - tro ikke på de meget hype informationer!

Start med at købe produkter og se selv hvordan du synes om dem - udnyt 90 dages garantien dvs. du køber vare til eget forbrug og du finder ud af at det var ikke sagen du returnere dine vare til mig og får dine penge retur! - det gør du selv om du har opbrugt varerne - det kan du op til 90 dage efter et køb!

Så det var en mulighed bland mange for at se om det er noget for dig! 

mvh

john sommer

    

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Tilmeldt 8. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 22:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem fra punkt til prikke, men trådstarter.

Hvis du har gåpåmod og ønsker at høre mere omkring ACN og hvorfor det netop er en glimrende mulighed for at tjene nogle ekstra penge ved siden af det du laver i forvejen, så er ACN et glimrende valg.

Det kræver dog en indsats!

Kontakt mig på nicolai@nexaweb.dk hvis du vil høre mere omkring mig og min historie i ACN!

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

nicolairh:

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem fra punkt til prikke, men trådstarter.

Hvis du har gåpåmod og ønsker at høre mere omkring ACN og hvorfor det netop er en glimrende mulighed for at tjene nogle ekstra penge ved siden af det du laver i forvejen, så er ACN et glimrende valg.

Det kræver dog en indsats!

Kontakt mig på nicolai@nexaweb.dk hvis du vil høre mere omkring mig og min historie i ACN!

Tråden er over 1 år gammel jeg tror ikke han svare han er meget lidt aktive laver maksimalt 1-3 indlæg om måneden næsten 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Langå
Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 01:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers tak, har hørt nok om det, og det var ikke lige mig :) 

- Mads Ulbæk

Sælger nu min Affiliate side, da jeg ikke har tid til to Ny-mobil.dk ! 

Fra Holstebro
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:03 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste netop dette indlæg, da det poppede op på google, da jeg søgte ACN. Jeg arbejder selv med ACN og har gjort det i lidt over halvandet år nu.

Jeg vil gerne sige, at indkomsten afhænger af repræsentantens egen indsats. Man kan hverken sige, at det er svært eller let at arbejde med ACN, og man kan bestemt ikke love folk, at de kan blive rige på ACN. Men man kan give dem muligheden og vise dem, hvad man KAN komme til at tjene. For mig at se, er det SIMPELT at tjene de store penge, men det kræver en arbejdsindsats, og det kræver, at man sætter sig et langsigtet mål for at opnå et resultat.

Til Mads Ulbæks opslag vil jeg gerne understrege, at man i ACN ikke kan gøre pengene op i antal timer og antal kunder. Da det er Network Marketing (altså mange af kunderne findes gennem ens netværk), sidder jeg gerne og snakker og drikker en kop the eller andet, mens jeg hjælper kunden over til mig. Jeg ser det ikke som et bestemt antal timer, jeg skal have betaling for. Det er blot en fornøjelse at kunne hjælpe folk med at spare penge og samtidig blive betalt af det. Desuden får vi måske både en bonus, og det fedeste ved forretningen = den tilbagevendende indkomst, som stiger i takt med jo flere kunder, der kommer i ens forretning.

Jeg satser helt klart på den tilbagevendende indkomst. Det er den, som skal gøre mig uafhængig af et job, når jeg bliver ældre og ikke kan holde til at være på arbejdsmarkedet mere. Eller hvis jeg går fuldtid med ACN, er det den tilbagevendende indkomst, der gør, at jeg kan tage på ferie i et halvt år for eksempel og stadig blive betalt hver måned. Hvad der kommer ved siden af, af bonusser, er blot en fornøjelse (de 3.000 kr. som blev omtalt er blot en bonus) Smile

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 20:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofie

Velkommen til...

Jeg bliver altid nysgerrig når nye kommer på Amino og svarer en tråd der er "gammel". 

Når nu du snakker om at spare penge, så har vi jo set flere andre herinde snakke om telefoni priserne, jeg kunne personlig aldrig finde på at skifte til CallMe som I jo har et samarbejde med, men jeg syntes ofte jeg ser folk nævne bedre priser. Er det kun pris "i" konkurrere på?

Dbh. Martin 

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 20:20 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke den præcise definition på pyramidespil, men det lyder som noget i den stil?

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:43 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel Bay:

Jeg kender ikke den præcise definition på pyramidespil, men det lyder som noget i den stil?

Jamen hvorfor går du så ikke ind og søger...så kan du jo finde forklaring på pyramidespil...Hvad kan man vinde, hvis en person har 1000 glade kunder, hvor er spillet så? 

Jeg forstår ikke hvorfor folk kommer med denne slags indlæg....du er ikke sikker på definitionen, burde du så ikke undersøge det inden...Alle ved pyramidespil er ulovlige...tror du forbrugerombudsmanden bare sidder og halvsover, er ligeglad eller hvad er grunden til at der ses igennem fingrene mht. Network Marketing? Hvorfor vil succesfulde folk som Bill Gates, Robert Kiyosaki, Warren Buffet osv have deres navn forbundet med noget som NM og MLM hvis det var ulovligt. Herinde vil folk måske påstå det er "betaling", men i mine øjne hænger det ikke sammen...

Fra Odense
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Pineswine Clothing I/S Skrevet kl. 00:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lader til at du reagerer hårdere end det er nødvendigt?

Man har ret til at sætte sig ind i, hvad en virksomhed står for, før man skriver kontrakt med dem - og umiddelbart er der en meget fin grænse imellem multi level marketing og pyramidespil. 

her er en artikel man kan læse, hvis man vil vide mere om, hvor grænsen går:

http://www.forbrugerombudsmanden.dk/Love-og-regulering/Retningslinjer-og-vejledninger/Markedsfoeringsloven/~/media/Forbrugerombudsmanden/loveregler/retningslinjer/Vejledning%20om%20multi%20level%20marketing.pdf

Jeg skriver blot indlæg her for at hjælpe - og det burde alle andre også.

Jeg er jo ikke interesseret i at sige noget dårligt om virksomheder med denne struktur, men for mig ringer alarmklokkerne altså.

De bedste hilsner Daniel Bay

Medejer af Pineswine Clothing I/S: www.pineswine.dk

Side 9 ud af 22 (212 indlæg)