Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

<head> Hvor finder jeg den i en OScommerce</head>

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har rettet din fil, (ligger i template mappen) Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 design/classic/tpl/layout.tpl


Jeg sendte den nye fil til dig, da der ikke er delt rettigheder til denne mappe, så kan du selv uploade..Jeg ved dog ikke om min mail gik igennem, for fik en automail ang. at jeg skulle gå ind på en hjemmeside og skrive en kode for at min mail kom til dig. (Det er da en dræber metode :/, at sikre sig mod spam på)

 

Jimmy

Tilmeldt 18. Sep 07
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Kører du seneste version af OpenBizBox (4.9.1 / evt. 4.8.7)  fra Golden planet eller er det en gammel version?

Mvh.

Thomas

 

E-købmand af guds nåde

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
Jeg sendte den nye fil til dig, da der ikke er delt rettigheder til denne mappe, så kan du selv uploade..Jeg ved dog ikke om min mail gik igennem, for fik en automail ang. at jeg skulle gå ind på en hjemmeside og skrive en kode for at min mail kom til dig. (Det er da en dræber metode :/, at sikre sig mod spam på)

Hej Jimmy

Endnu engang takker jeg for din hjælp den med det kode har jeg ikke hørt før det må jeg lige undersøge.... det er sgu ikke smart.

Mailen lå i min karantæne mappe så den er modtaget, men jeg vil ikke have folk skal taste en kode det er noget underligt noget.

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Divergens:
Kører du seneste version af OpenBizBox (4.9.1 / evt. 4.8.7)  fra Golden planet eller er det en gammel version?

Jeg ved det ikke da siden ikke er min, men tror det er den gamle...

/allan

Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er den nye version. Den forventes opdateret til 4.10 indenfor en måned.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)