Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg se Jeres Facebook-sider?

Side 10 ud af 11 (106 indlæg)
Tilmeldt 18. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:32 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores Facebook side for TheDresser.dk kan ses her.

Vi har brug for lidt flere "Synes godt om", for at vi kan skyde gang i vores konkurrence, hvor der er mulighed for at vinde en gave til en værdi af op til 999,- :-)

Så hjælp os på vej, og få muligheden for at deltage i konkurrencen snarest!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 17:39 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 20:21 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ekstremt patetiske Facebook side for min blog ser sådan her ud: Clicky.

3 likes. Det kan sgu kun blive bedre. Men kræfterne bliver brugt andre steder for nu Smile

Fra Farsø
Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:57 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange gode fansider imellem. Nu har jeg ikke kigget hele tråden igennem, men jeg prøver lige at give mit bud på hvorfor fanpage fremfor gruppe... Opdateringerne fra fanpages kommer ud på brugernes news feed. Personligt bruger jeg jo også facebook som nyhedsopdateringssite. Hvis der fx er et firma som har gang i noget interessant bliver jeg fan og får på den måde opdateringerne på hvad der foregår. Dermed kan faktisk vælge de sider som giver det man rigtig gerne vil have noget at vide om. Den ultimative fordel ved at være repræsenteret på facebook som firma er også muligheden for interaktion med kunderne -dialog som kan ses af mange. Hermed har man chancen for at vise en meget mere personlig relation til sine kunder end den gamle envejs kommunikation. Så det der kommunikeres med én, bliver ikke alene værdifuld for den ene kunde man har behandlet men også fordi andre kan se den pæne dialog der føres. Og opgørelser viser at kun 14% køber et produkt mens 76/80% køber det fordi andre gør det...

Jeg kunne blive ved, det her er et emne jeg brænder for og ser stort potentiale i. Men tag endelig kontakt hvis der er nogen interesserede:)

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 21:15 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

lige nogle links til mine to...

 

det er meningen der skal mange flere custom pages på decoro siden samt nogle apps og rolling siden skal så fungere som en form for "kundeklub" og giva adgang til specielle events og tilbud med mere.. men den er i opstartsfasen, og har ikke spredt den ud endnu…

men de er dog ikke blevet opdateret eller noget efter overgang til det nye page design og integreringen med check in… så der skal rettes lidt til når der kommer lidt tid til det

 

Glade Rollinger: http://www.facebook.com/pages/Glade-Rollinger/131585450211182

Decoro Design: http://www.facebook.com/decorodesigndk

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 707
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 21:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odense
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 161
Fra  Daddys Day Care ApS Skrevet kl. 21:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi skaber mandehørm på vores Facebook side :) som store legebørn, bruger vi tiden på det vi synes er sjovt: Gadgets,Babes & Mandehørm

 

Er du vildmand nok? www.vildmænd.dk

Fra Vellinge (Sweden)
Tilmeldt 19. Jun 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Firstcom A/s Skrevet kl. 23:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Ellegaard / kitesport.nu
Har Danmarks bedste Kite udstyr

Fra Svendborg
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 286
Fra  Greenen.dk og PimpMyHead.dk Skrevet kl. 11:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hoppe da lige med på bølgen med vores Facebook gruppe:

www.facebook.com/greenendk

Golfside med gode tilbud, små fifs og gode historier..

Jeg er i fuld gang med at klikke på siderne i denne tråd, så håber nogle af jer vil være med..

Go' søndag.

Fra København
Tilmeldt 21. Jan 06
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 11:41 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.facebook.com/Roskildekiteklub

 

Vi har dog ikke lavet nogen velkomstside pt. da vi er igang med et større redesign..

Side 10 ud af 11 (106 indlæg)