Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS DESIGN!!!

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer her:

 

Jeg står og mangler et design til et website der skal omhandle, køg & salg af webdesigns osCommerce templates, Joomla templates  osv. 

Det kommer til at fungere som et auktions hus for alt indenfor webdesign, og samtidig vil der være en blog funktion der vil gøre det muligt for brugerene at læse nyheder omkring webdesign SEO osv.

En del af systemet til sitet er færdigt, men da jeg ikke er stærk hvad angår design, håber jeg meget på din hjælp.

Der er ikke fundet hverken navn eller købt domæne til sitet endnu, men jeg vil selvfølgelig sørge for at sende dig et link, så snart sitet er færdigt.

Dbh Peter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er bestemt kommet nogle gode bud men tager stadig gerne imod jeres projekter.

Så sidder i med et spændende projekt og tilfældigvis mangler en professionel grafikker er jeg til rådighed ganske gratis. Billigere fås det nok ikke.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg står og mangler et fiks design til domænet www.connectedbn.dk

Det er et nyopstartet handelsfirma der formidler salg af private label, samt agentur salg af div. produkter...

Jeg har p.t ikke haft meget held med at lukke en masse handler og har derfor ikke lavet en rød reje endnu, har dog et par leads ude, og har agentur på et enkelt mærke der dog først kommer ud med en kollektion til næste sommer...

Jeg mangler en side der kan give mit firma mere troværdighed end det nuværende "visitkort" der er sat ind...

Kunne det være et interessant projekt? Jeg hører gerne nærmere på mail Kristian@connectedbn.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg er studerende, så penge er der ikke mange af ;) Jeg har dog et ønske om at starte en online-shop med piercinger, men kan ikke få designet på plads, så det kunne da være fedt hvis du kunne hjælpe. Jeg har allerede selv ideer til hvordan det skal se ud i form af farver, men ellers er jeg åben for bud.

Håber du vil tage det med i din overvejelser :)

Med venlig hilsen

Mark

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian

Det tror jeg desværre ikke har den store interesse. Der er for lidt guf på, men ville være en fin lille normal opgave mod betaling.

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mark Aron Thomsen:

Hej Jonas

Jeg er studerende, så penge er der ikke mange af ;) Jeg har dog et ønske om at starte en online-shop med piercinger, men kan ikke få designet på plads, så det kunne da være fedt hvis du kunne hjælpe. Jeg har allerede selv ideer til hvordan det skal se ud i form af farver, men ellers er jeg åben for bud.

Håber du vil tage det med i din overvejelser :)

Med venlig hilsen

Mark

Hej Mark

Har jeg faktisk tit tænkt på at lave design til og kunne være super fristet til at påtage mig denne opgave men desvære strider det mod min etik. Min fader er nemlig en af danmarks mest professionelle piercer samt tatoo gut, men han er lidt gammeldags og ønsker ikke top moderne hjemmesider, men at skulle hjælpe direkte konkurrenter ville være uetisk og har desværre derfor ingen interesse.

Håber du finder en løsning

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra Vejle
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 42
Fra  Fancey Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Jeg kunne godt bruge din hjælp til et af mine projekter, da jeg ikke selv er en ørn til design (endnu ;) ).

Jeg har hjemmesiden www.taknemlighed.net som jeg gerne vil gøre til en slags portal for glæde, lykke og taknemlighed. Jeg mener at vi alle ville blive lykkeligere og mere succesfulde hvis vi først lærer at slappe af og værdsætte det vi har og derfor vil jeg gerne stille nogle værktøjer, tips og ideer til rådighed for folk som har brug for lidt hjælp til det.
På nuværende tidspunkt er siden kun i konstruktionsfasen. Jeg skal have bygget en masse emner på og selvfølgelig have færdiggjort de menupunkter jeg har påbegyndt, Jeg har også oprettet en gruppe på facebook om emnet - http://www.facebook.com/group.php?gid=148554665159355&ref=ts Her kan du få en idé om hvad idéen er bag.

Det er helt nonprofit på nuværende tidspunkt og jeg har derfor ikke nogen midler at smide i det. Som udgangspunkt forsøger jeg bare at sprede lidt lys og glæde, men jeg kan ikke udelukke at jeg med tiden vil have gang i salg af bøger eller relevant merchandise. Derfor skal siden designes så den kan udbygges og vokse med tiden. Som du kan se på siden startede jeg med en skabelon fra one.com som jeg tilrettede lidt, men det er en nødløsning indtil jeg finder en barmhjertig samaritan som kan hjælpe mig med at gøre besøg på siden til en rar oplevelse. Mht. design tænker jeg i retning af noget zen, feng shui og velvære men jeg er åben for ideer.

Der er ikke nogen deadline, da det lige nu er et biprojekt som jeg arbejder på når jeg har tid. Jeg kan dog hurtigt få bygget en del på, hvis du har behov for at siden er fuldkommen til dit portfolio.

Jeg håber at det er noget du kunne fristes til at kigge på :)

Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Det var ellers noget af et frisk tilbud Smile

Hvis du finder det spændende at arbejde med en webshop, så er jeg meget interesseret.

Jeg har en nystartet webshop med LED spots hvor jeg primært har fokuseret på SEO delen for at få kunder ind i min butik. Nu er jeg så kommet til det punkt hvor jeg skal arbejde med min konventeringsrate, da den ikke just er imponerende.

Det kommer ikke bag på mig, da jeg ikke selv synes at der er nogen "wauw" effekt rent grafisk, når man går ind på min shop. Som det tydeligt ses så rækker mine grafiske evner ikke ret langt og jeg er sikkert på at et mere indbydende fremtoning af shoppen, kan hæve min konventeringsrate. På din egen side har du formået at holde det enkelt med et overskueligt overblik. Brugen af iconer virker rigtig godt og det er noget af det samme jeg søger.

Som du selv ved, så er der mange omkostninger i forbindelse med opstart af en webshop; hostning, pbs, bogføring, lager etc. Derfor har jeg svært ved at få mig selv til at sætte en ektra udgift på et i forvejen negativt regnskab! Jeg er ikke i tvivl om at pengene vil være givet godt ud, men et eller andet sted må man også sige stop, inden man begynder at få grønne tal på bundlinien.

Det som jeg kan tilbyde, er at implementere dine løsninger som du kan bruge til dine egne referencer. Jeg har selv nogle idéer til ændringer, men hvis du har nogle tanker du gerne vil prøve af, så vil jeg med glæde implmentere dem.

For at forstærke din reference, så kan jeg også tilbyde at du kan få vores konventeringstal før og efter implementering af dit design. Så har du noget mere konkret at sælge dine ydelser på fremadrettet.

Fortsat god dag.

Dbh. Chris

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Chris

Må desværre takke nej til opgaven.
Det er en for almindelig opgave og har fået nogle bud på spændende projekter der rammer lidt mere det jeg ønsker at komme frem til. Håber du finder en god designer og ellers er du velkommen til at henvende dig igen så skal jeg nok finde en god pris til dig. 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)