Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS DESIGN!!!

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej alle sammen.

Jeg har igennem min tid som programmør og designer udviklet alverdens ting. Blandt andet har jeg beriget verdenen med et dansk browserspil. Yderligere har jeg skabt developer portaler, web bureau, krybdyrs portal og meget meget mere. Der har altid været fuld fart på mig, men det skal være slut nu.

Jeg skifter nu livet som selvstændig ud med livet som lønmodtager og dertil er jeg ved at starte helt fra bunden med at lave noget så simpelt som et portfolio. Til mit portfolio mangler jeg 2 referencer. Jeg har massere af referencer men har brug for 2 referencer der viser hvad jeg kan. 

Derfor tilbyder jeg nu:
PROFESSIONELT WEBDESIGN GRATIS

Har du et super spændende projekt  så laver jeg gerne et gratis design layout som er gennemført på en professionel måde. Skriv kort om dit projekt nedenstående samt kontakt oplysninger så kan det være at du bliver en af de heldige.

Dette får du:

Jeg laver et komplet design layout efter dit ønske. Du har mulighed for at komme med rettelser indtil du er tilfreds. Efterfølgende vil du få udleveret den fulde arbejdsfil samt rettighederne til at benytte og kalde det dit design.

Dette får du ikke:

Jeg designer kun designet samt forsiden. Alle undersider samt ekstra gadgets er ikke medfølgende. Designet bliver ikke skåret ud og bliver ikke programmeret. Såfrem du ønsker noget af ovenstående finder vi en god pris på dette. 

Dette kræves der:

Nu har jeg selv været web bureau og måtte lide under amatører der lige skullebruge nogle referencer og derfor tilbød latterlige priser og bla bla bla, og af den årsag har jeg valgt at sætte nogle krav så jeg ikke tager potentielle kunder fra erhvervsdrivende.

1. Du skal kunne dokumentere at der ikke er kapital til at få lavet dit design hos erhversdrivende

2. Non-profit, hjælpe organisationer samt nyopstartede vil blive fortrukket

3. Der må ikke være nogle deadline på projektet eftersom jeg lige har været syg med stress og derfor ikke ønsker at blive presset.

 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne lave noget for mig og en ven, det drejer sig om en webshop. :)

Du kan lige skrive en PM :)


Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Christianjohn:

Du må gerne lave noget for mig og en ven, det drejer sig om en webshop. :)

Du kan lige skrive en PM :)

Jeg skal bruge lidt mere detaljer for at kunne specificere om det er under kategorien spændende opgave. Har brug for design layouts der viser hvor professionel jeg er og har derfor brug for at kunne uddybe mig og inddrives i projektet

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 06
Indlæg ialt: 235
Fra  www.catertrader.dk Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Jeg har en nystartet webshop, som ikke er særlig pæn. Den er sat op med en standard skabelon. Vi har ikke en krone til design...Var det noget måske?

www.catertrader.dk - udstyr til cafe, grill, pizzaria, restaurant mv.

Fra Christiansfeld
Tilmeldt 17. Apr 08
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg smider dig lige en PM. 

Dbh Peter.

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Folk, læs nu tråden før i skriver...

Jonas har sat nogle specifikke krav op, følg dem!!!

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B:

Folk, læs nu tråden før i skriver...

Jonas har sat nogle specifikke krav op, følg dem!!!

Tak Alexander

Før i kaster jer ud med alverdens projekter, jeg har MEGET præcist skrevet hvad jeg vil have og hvad i skal gøre. hver venlig at læse tråden før i poster jeres mange projekter uden realt at skrive hvad det drejer sig om

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Brandt:

Hey.

Jeg har en nystartet webshop, som ikke er særlig pæn. Den er sat op med en standard skabelon. Vi har ikke en krone til design...Var det noget måske?

Hej Kasper

Link til den webshop i har? og eventuelt lidt om jeres tanker til nyt design?

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

PeterPedersen:

Jeg smider dig lige en PM. 

Ingen pm, skriv kort om projektet i tråden og du vil her efter blive kontaktet hvis det har interesse

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)