Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grundlæggende Ide - Vil gerne hører jeres meninger :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :)

 

Jeg sidder her og har tænkt over et stykke tid , hvad mit levebrød skal være resten af mit liv . Jeg har sammen med en kammerat overvejet og starte Import virksomhed i danmark - ( Import fra USA )

Nu har jeg siddet og grænsket market det sidste halve år, Kigget på forskellige importøre fra danmark , Og af hvad jeg kan se  - Mangler vi moderne ( Miljøvenlige Lastbiler ) Mange lastbiler sviner af helvede til for at sige det på godt dansk )

Jeg har fundet leverandøre fra USA af - Jeg syntes selv af Danmark's lastbiler mangler detaljer - ( de er sku for firkantet ) Tror i at der ville være et markede for US TRUKS i dk - Miljøvenlige lastbiler )

Vil gerne hører jeres meninger evt nogen gode råd .

Mvh

Morten

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Beklager, men tror at det bliver op ad bakke. Vognmænd kigger bundlinie i stedet for miljø. Kan du få miljøpolitikere i tale og indføre krav, som kun dine lastbiler kan overholde, har du muligvis noget holdbart.

Men måske der findes udstyr i USA, som forbedrer miljøet/svineriet fra de danske lastbiler?

Michael

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Lastbil chauffører og ejere er mega presset og når folk ikke har overskud, ja så er de ligeglade med miljøet.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 8. Sep 10
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun give dig ret i at de lastbiler der benyttes i europa er for kedelige, de amerikanske har meget mere sjæl. Hvis miljø skal vægte højere end økonomi så er det som Michael skriver nok noget der skal vedtages ved lov.

Jeg tror en vigtig årsag til at de amerikanske lastbiler ikke benyttes her er de masive transportomkostninger der vil være forbundet med at fragte dem hertil. Så hvis det skal blive et hit kræver det nok at man starter en samlefabrik et eller flere steder i europa. Dernæst kommer en massiv indsats for at få vognmænd til at skifte fra et fabrikat han måske har brugt i 20 år og det kræver nok at man er yderst konkurrencedygtig på både pris og kvalitet.

Det vil nok også kræve at du starter et reservedelslager og kontakter værksteder og forhøre dig om de har interesse/forstand på at reparere og servicere de nye lastbiler. Dine nye kunder vil nok gerne have en garanti for at deres vogne ikke skal stå stille i 1 måned hvis der bare går den mindste ting galt med dem.

Peter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores kære Post Danmark har jo fået en række priser for at være miljøvenlige og de er forsat meget obs på, netop at forsvare denne titel. Hvorfor skulle andre virksomheder ikke være interesseret i at få adgang til miljøvenlige lastbiler? Mht. markedsføring bliver det jo i stigende grad anvendt til optimering af image og brand

Dog vidste jeg godt nok ikke, at lige netop US Trucks skulle være miljøvenlige - nu hvor de ellers er ligeglade med forbruget af brændsel. Så vidt jeg ved er Daimler med Mercedes rimelig gode til det der med forbruget.

Mvh

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)