Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvliken type webshop/designløsning vil du anbefale?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Shopify i kombination med Fetch.

Se shopify.com og pixellent.com/fetch

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

@Klaus Andersen : Okay :) Det kan godt være de er dyre, det skal jeg ikke kunne bedømme. 

Mvh

Linnart Sining Felkl 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob R:

 Hvor kan i anbefale at gå hen?

Er ikke helt med på, hvad du mener? Kan du selv installere og rode lidt med design - eller skal du have nogen til at lave det hele?

Hvis du har bare en lille smule kendskab til HTML / CSS - så vil jeg kraftigt anbefale dig Prestashop.

Jeg har lavet denne webshop på under 1 uge - altså selve opsætningen. Designet er en gratis template. Det har så selvfølgelig taget et par uger at få lagt varer ind. Jeg har førhen brugt både osCommerce og Joomla, men Prestashop tager klart prisen for mest brugervenlige system, med flest funktioner som standard.

Stort set samtlige af de funktioner jeg skulle lægge ind manuelt i osCommerce er med som standard i Prestashop - inclusiv muligheden for "download-bare" produkter.

Jeg har også et par gange bokset med dandomains shop. Jeg ved at mange er glade for dem, men det er også en af de dyreste løsninger - og jeg synes på ingen måde, at den er brugervenlig.

Hvis du har brug for hjælp til opsætning kan du evt. prøve at kontakte min tidligere partner Rie Wiberg hos Wiberg Web for en pris.

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med rigtig mange webshops og kan kun erklære mig 100% uenig at at Dandomain ikke er gode. De er meget gode og så absolut en af de shop systemer jeg varmt vil anbefale. Desuden er de af flere eksperter, blandt andet Thomas Rosenstand kendt som en af de absolut bedst SEO optimerede (Søgemaskineoptimering) på markedet

Hvis du kan php/html/css/asp/javascript osv så er dandomain måske ikke svaret for dig. Da du i så fald sikkert helst vil lave alt selv og så vil jeg pege på opensource. Men hvis du ikke er en programmør, er det en meget god løsning. Og efter min mening ret brugervenlig. Men hvorfor tage andres ord (eller mit) for det? Bestil en gratis demoshop hos damdomain og prøv selv efter. Du kan finde deres demo her.

kan du lidt html/css er dandomain en endnu bedre løsning. Så vil du kunne få den til rigtig mange ting. Mange store som små løsninger kører på dandomains shop system. De er de største på det danske marked og det er ikke uden grund. Desuden har de gratis dansk support :)

Og hvis man vil have et design bureau der kan få dandomains shop til næsten alt og samtidig har dit behov for hoved, så vil jeg da gerne pege på www.CyklopStudio.com

Vi vil med glæde hjælpe dig i mål. ;)

Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 813
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

LEDLommelygter.dk:
Oscommerce v2.2

OSCommerce er nok et af de mest outdatede systemer, man overhovedet kan vælge. Der findes masser af langt mere attraktive systemer, som man absolut bør vælge fremfor OSCommerce.

Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Fairtime:
OSCommerce er nok et af de mest outdatede systemer, man overhovedet kan vælge. Der findes masser af langt mere attraktive systemer, som man absolut bør vælge fremfor OSCommerce.

Det var da den største gang, mindre bemidlede, sludder jeg længe har læst på Amino. 3 af Danmarks 8 største shopudbydere har hele deres base på en platform af osCommerce.

Jimmy

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimsedut:
Det var da den største gang, mindre bemidlede, sludder jeg længe har læst på Amino. 3 af Danmarks 8 største shopudbydere har hele deres base på en platform af osCommerce.

Det ændrer da ikke på, at der findes bedre systemer. Jeg har været på OSCommerce platformen på et tidspunkt og det er fuldstændig håbløst at basere sin løsning på, alternativerne taget i betragtning.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er også klart min opfattelse at OsCommerce, er en død sild. Det har længe stået sløjt til med udviklingen, og efter at Magento og Prestashop er kommet på banen, så ser fremtiden for projektet relativt håbløs ud.

Jeg kiggede engang på kildekoden til OsCommerce, og det var efter min opfattelse en gang makvæk uden egentligt arkitektur, så jeg tror at det var fornuftigt at starte forfra fra bunden, for de nye projekter.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)