Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvliken type webshop/designløsning vil du anbefale?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter at have brugt en masse tid og på at få konkretiseret mine webshop ideer, er det nu endeligt ved at være tid til at søsætte projektet via en webshop.

Og så står jeg nu, som mange andre nye iværksættere, foran et gigantisk udbud af webshopløsninger, hostservices, designfimaer, betalingsgateways, etc. etc..

Derfor vil det være rigtigt rart med noget feedback og anbefalinger til hvad der er godt og hvad man skal undgå.

Helt konkret er min situation at jeg står med en række varer der skal sælges via digitalt download og de er rettet mod det internationale marked. Jeg har rimeligt styr på PBS og hvad de kræver, så det drejer sig om opsætning, design og valg af en shop - Hvor kan i anbefale at gå hen?

 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har haft fantastisk erfaring med Billig magento, de lavede min shop

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har efterhånden lavet en del shops baseret på Magento for andre Aminoer. Magento understøtter også digitale produkter ud af boksen.

Vores løsninger leveres køreklar og er inkl. hosting og betalingsgateway første år (magentohotel.dk/powerhosting og epay). Prisen er enten 9.995,- eller 12.995,- (se forskellen på vores hjemmeside).

http://getashop.dk/

Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej Jacob

Kan se du ikke bliver klogere af, at folk bare bevistløs poster alt muligt skrammel.

Men kombinationen af virtuemart og Joomla, kan sagtens klare de du beder om.

Og prismæssigt behøves det ikke koste en bondegård.

Jeg har ikke erfaring med andre, kun mig selv og det er ikke derfor jeg skrev indlægget, men synes du bør kigge dig lidt omkring.

Det der er vigtigt er en løsning, hvor du får det hele samlet et sted, så du ikke skal leve med 3-4 samarbejedspartnere, da de som regel bare sender problemerne videre

mvh

Mogens

Easy Webhost

 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Easy Webhost:

Hej Jacob

Kan se du ikke bliver klogere af, at folk bare bevistløs poster alt muligt skrammel.

Men kombinationen af virtuemart og Joomla, kan sagtens klare de du beder om.

Og prismæssigt behøves det ikke koste en bondegård.

Jeg har ikke erfaring med andre, kun mig selv og det er ikke derfor jeg skrev indlægget, men synes du bør kigge dig lidt omkring.

Det der er vigtigt er en løsning, hvor du får det hele samlet et sted, så du ikke skal leve med 3-4 samarbejedspartnere, da de som regel bare sender problemerne videre

mvh

Mogens

Easy Webhost

 

100% off topic det her, men kunne ikke styre mig.

Easy Webhost. det var da ikke særlig venligt indlæg at komme med der, du sidder og siger det de andre i tråden her linker til at noget lort, men samtidig er nogle af de systemet som bliver brugt på over 30% af amino brugeres webshop.

Du må da være i dårligt humør idag, når du bare sidder og siger andre sider og virksomheder er noget lort.  og i andre indlæg du har skrevet idag har du sagt deres side lukker snart.

Fair nok at du prøver at sælge dig selv og din virksomhed, men gør det da på en ordenlig måde og lad vær med at kalde andres ting for skrammel.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Her kan du få både en skabelon eller et unikt design til netop din kundegruppe, sortiment osv.  http://www.cyklopstudio.com/

Synes de har nogle helt vildt fede referencer, bl.a. Kleeman som jo er internationalt anerkendt for sit arbejde. 

De tilbyder også SEO :) 

Mvh

 

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

OK, tak for svarene - jeg tager et nærmere kig på mulighederne.

Ville faktisk være et udmærket oplæg til en blog, at samle de forskellige systemer/udbydere og sammenligne funktioner, priser, brugervenlighed  o.lign

 

Fra Birkerød
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du står foran et svært valg. Det kan virke nærmest umuligt at skulle udvælge en leverandør på baggrund af egen begrænset erfaring med emnet og antal potentielle leverandører er lige så uoverskueligt.  Jeg kan foreslå dig følgende metode som kræver lidt arbejde, men skal du bruge meget af din egen tid og skal projektet være din primære indtægtskilde, så må lidt arbejde påberegnes.

A. Du udvælger 3 leverandører på baggrund af to grundparametre: A. Pris og B. Referencer/kompetencer.

B. Dernæst kontakter du hver leverandør og beder om kontaktperson og telefonnummer på de referencer som du syntes bedst matcher dit eget ambitionsniveau (du forhører dig om ca. prisen på de løsninger/referencer du ønsker at kontakte og forholder dig til den inden)

C. Forespørg referencerne på elementer som: A. Kommunikation (vender firmaet tilbage på dine kundens henvendelser og lytter de til dine behov?) B. Var der nogle prisoverraskelser undervejs? blev det dyrerer end forventet fordi leverandøren ikke havde afstemt dine ønsker med prisen godt nok? C. Blev deadline overholdt eller bare tæt på?

D. Afslutningsvist når du har valgt leverandør. siger du til vedkommende at du vil betale kr. 2.000 mere for løsningen hvis de vil lave et designoplæg til dig som du godkender inden du binder dig til en aftale og hvis du aldrig bliver tilfreds med designforslaget, betaler du kun de kr. 2.000,-

E. Om du vælger en Magento, drupal eller Virtuemart open source løsning er mindre relevant efter min mening i forhold til det du skal sælge.

Du må selvfølgelig godt kontakte os og lade os give dig et bud, men det står dig frit for.

www.networkmedia.dk 

Kim Dalgaard-Duus

Fra Randers
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 117
Fra  webnoerd.dk WEBNØRDERNE Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob

Jeg vil til en hver tid anbefale dig dandomain's webshop system. Jeg gør dette fordi det er en komplet løsning, der konstant udvikles på. Desuden er det en løsning hvor den månedlige betalig, køber dig adgang til hosting, mail og ikke mindst deres fantastiske support. Ud over det har de et utal af samarbejds partnere, der kan løse alle tekniske/design udfordringer du måtte stå overfor.

De leverer en komplet løsning, der også inkluderer en af de absolut billigste (hvis ikke den billigste) løsning på betalingssystem siden. De har efterhånden mere end 10 år på bagen og er en af landets økonomisk solide it virksomheder. De er løbet med børsens gazelle pris 5 år i streg. Og blevet indstillet til et utal af andre priser. Så med en dandomain løsning kan du altid føle dig tryk på at du og din virksomhed er i de bedste hænder.

Fra København
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Linnart Sining Felkl:

Her kan du få både en skabelon eller et unikt design til netop din kundegruppe, sortiment osv.  http://www.cyklopstudio.com/

Synes de har nogle helt vildt fede referencer, bl.a. Kleeman som jo er internationalt anerkendt for sit arbejde. 

De tilbyder også SEO :) 

Mvh

 

Jeg har netop brugt dem til en shopløsning, og jeg var ikke imponeret i forhold til prisen.

De er meget meget dyre.

 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)