Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterhus/bofællesskab i London!

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det får mig til at tænke lidt på det firma, som ejer en masse anparter af lejligheder verden over.
Så kan man i Danmark købe en anpart af en lejlighed og så bytte på kryds og tværs med folk som har anparter i lejligheder i afrika, portugal osv.

Kan man ikke på samme måde få bikset sådan noget sammen med kontorer. F.eks. en forening af Aminoer og iværksættere verden rundt, som investerer i kontorer på stratetisk stærke steder. Så kan man betale for at være medlem af denne forening. På den måde kan man booke sig ind på kontorer rundt om i verden. Evt. smide nogle hotel rabatter i hatten, nu vi er igang.

Kunne man ikke få stablet det på benene? Jeg selv er meget interesseret og ville gerne smide nogle penge efter sådan et projekt.

Mvh
Steffen

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak igen for responsen. Og spændende ide Steffen med flere lejligheder over alt i verden.

Som jeg får tilbagemeldinger har jeg arbejdet videre på ideen, specielt for dem som gerne vil hjælpes igang med deres firma. Der er stadig plads i lejligheden til iværksættere/selvstændige som bare har lyst til at bo og arbejde der, men jeg vil også gerne invitere 1-2 ind som vil indgå i en mentorforløb over et halvt år. Er du ny iværksætter eller allerede har startet op, men uden det store gennembrud, så vil jeg tilbyde mentorforløb over 6 måneder. Jeg vil altså hjælpe med at gøre din virksomhed til en succes og skabe det momentum som så mange iværksættere har problemer med. Personligt formåede jeg selv at komme op på et niveau, der gav mig mulighed for at leve og rejse rundt i verden i over 2 år med min bærbar under armen a la Tim Ferries 4 Hour work week. Så hvis det også er din drøm, så kan jeg bestemt hjælpe dig på vej. Hvis nogle er interesseret i et sådan mentorprogram, så kontakt mig og vi kan tage en snak over telefonen. 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 02:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Skete der nogensinde noget her?

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Ja, alt kører planmæssigt. Vi er 4 der mødes i morgen for at planlægge at flytte sammen pr. 1. februar. Hvis der er flere der er interesseret, så skriv snarest. 

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har boet i UK et år, så hvis I har brug for nogen informationer omkrign det at bo i UK så bare skriv.

en ting I skal huske er, at 'god' kvalitet når vi snakker lejlighed er relativ, og standarden er generelt lavere end i danmark og især sverige hvor jeg bor nu.

ved ikke om i allerede ved det, men oven i huslejen skal I betale council tax, som er skat på boligen og den er bestemt efter bygningens værdi. udlejeren vil kunne fortælle jer hvad den ligger på. jeg vil skyde på i skal ligge 200-300 pund oven i huslejen på en 5værsels i london.

jeg har haft dårlig erfaring med Grant Management så lov mig I ikke vælger dem når i skal finde lejlighed.

og en sidste ting som ikke mange ved: det er ulovligt at drikke alkohol og kaste cigaret skod på gaden, hvis det bliver set falder der bøde på stedet.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

lige en ting mere: I behøver ikke arbejdstilladelse men I skal bruge et NI number (national insurance nummer) så når I ankommer til landet skal I tage kontakt til Jobcentre plus og booke et møde.

et NI number skal bruges til at registrer sig som selvstændig eller oprette et selskab, det kan samlignes med det danske CPR nummer

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en superfed ide. Jeg har selv rejst en del rundt og arbejder efter 4-timers-arbejdsuge-strategien og ideen med at bo og arbejde i London tiltaler mig meget.

Jeg har dog lige nogle projekter, jeg skal have fulgt til dørs her henover foråret, så jeg kan ikke flytte derover indenfor det næste stykke tid.

Men hvis I har en art mailingliste, så vil jeg meget gerne på den, så jeg kan holde kontakten til jer!

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Den første lejlighed bliver i København (1. feb.), men hvis der er nok interesse, kan vi hurtig få en lejlighed op at køre i London. Jeg har for i øvrigt boet i London det sidste års tid. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Christian Andersen:
Jeg har for i øvrigt boet i London det sidste års tid. 

Og med det burde du vide at du ikke bare kan lege en lejlighed og have andre folk boende i den, der er tonsvis af klausuler for den lejlighed du bor i, og at have folk kommende og gående/overnatte som du lyster den går ikke.

udlejere ser meget hårdt på din ide, kan let klassificeres som "subletting" og den går (normalt) ikke.

 

 

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 07:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, men nu kan man jo også vælge at KØBE en lejlighed. 

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)