Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætterhus/bofællesskab i London!

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

 

To danske IT iværksættere har planer om at få fat på en stor lejlighed i London med 2-4 andre selvstændige / iværksættere, hvor vi både kan arbejde og bo. 

Sådan et sted findes ikke i dag, så bliv en del af noget unikt, hvor vi hjælper hinanden med at få succes som selvstændige og samtidig nyder livet i London. If you can work hard, you can party hard!

Hvem har lyst til at blive del af et spændende hus?

 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeg syndes det lyder rigtig spænde.

Jeg er lige med på en lytter Smile

Fra Benalmadena
Tilmeldt 5. Oct 08
Indlæg ialt: 477
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Lyder super spændende

Jeg vil os lige lytte med her :)

Mvh
Christopher

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt sikkert også lytte med her.
Har i erfaringer med hvordan man kommer igang med at sætte sin virksomhed i England? Skal man ikke søge om arbejdstilladelse osv?

Mvh
Steffen

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne faktisk være en rigtig god ide, at lave en form for bofællesskab for iværksættere i forskellige lande.

Det kunne da være en fed ting at få udført, jeg forstiller mig et site, hvor man kunne opskrive sig og have emails til interesseret folk.

Tror i at sådan et site ville være interessant?, jeg kunne sagtens bikse sådan et site sammen til Amino folket.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være fedt hvis man kunne leje sig ind i kortere perioder.

Jeg tænker bare hvis man bare skal være der et par dage og godt kunne bruge et kontor og et sted at sove, hvor der er andre iværksætter som ved hvor tingende sker.

Bare en idé jeg fik.

Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 230
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fed idé med iværksætter bolig muligheder i hele verdenen, ville være noget jeg selv kunne få stor gavn af..

Jeg er med på en lytter, og ser frem til hvad det udvikler sig til!

Hvordan ligger priserne ellers i London på sådan en lækker stor lejlighed? - bare så man evt. kunne kende lidt til udgifterne.

Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er nogle lejligheder her i London

Her

Jeg ved ikke om prisen er lige i overkantenSkype-ItWasntMe

Fra København / London
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Mailyourfans.dk Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle! Fedt med så hurtig respons! 

En 5 værelsers lejlighed i god kvalitet og med en god lokation koster rundt regnet 30.000 kr. måenden inkl. forbrug, altså 6000 kr. pr. mand. Det er egentlig helt ok. 

Jeg så helst andre selvstændige der arbejder med internet, internet markedsføring og international salg - så vi kan hjælpe hinaden. Men jeg er åben over for alle. 

 

Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 312
Fra  cSupport Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende initiativ. Co-working concepts er noget jeg selv synes er rigtig fedt, jeg er dog i udlandet et andet sted. God vind med det :)

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)