Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nr. 2 på google, efter 10 min

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrev igår aftes et indlæg om en lampe jeg fandt interessant, en Kaxig lampe fra Globen, på min blog.

Dernæst linkede jeg fra min fanside på facebook til det specielle blogindlæg

Efter 10 min. lå jeg som nr. 2 på google søgning: Kaxig Globen.....

 

Betyder det at google bare ser min blog som "interessant" eller har det noget at gøre med linkningen fra facebook til min blog???

 

Ihvertfald er jeg vildt overrasket...

 

Og det er ikke fordi jeg er logget ind på google og det er personaliserede søgninger eller hvad det nu hedder.....

 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige umiddelbart vil jeg snarere tro, at det skyldes, at der ikke er skrevet mange andre tekster om Kaxig lampen!? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Det er helt sikkert på grund af den nyhedsværdi som en nyligt oprettet artikkel/side har. Den vil typisk falde efter et lille stykke tid.

Det at siden bliver hurtigt indekseret kan skyldes rigtig mange ting, såsom hvor mangde der linker til din side generelt, RSS feeds du har tilføjet til sider osv osv., og 10 minutter er en fin tid.

MVH Kim

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg også. Denne tråd fra Amino ligger nr 1 nu ved søgning på "Kaxig Globen" :)

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, dit amino indlæg ligger som nummer 2. og din side som 3 her 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Én ting er at der ikke er skrevet så meget om selve lampen (uden at have undersøgt det). Det gør naturligvis, at den har lettere ved at opnå en høj placering på google. Men blog-indlæg opnår ofte rigtig gode google-placeringer, fordi indholdet på disse sider som regel opdateres hyppigt, hvilket google ser meget positivt på.

Er lidt i tvivl om Facebook har bidraget til noget med hastigheden i forhold til hvor hurtigt den kom på google. Hvis linket på facebook ligger bag et login, crawler google ikke siden, så vidt jeg ved. Er dog i tvivl om din facebook side, hvor linket er placeret, kan tilgås uden at være logget på.

Men flot med en hurtg topplacering. Det har uden tvivl en god markedsføringsværdi.

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, der er ikke skrevet noget i DK om Kaxig lampen, det vil jeg give jer.... men alligevel at opnå den placering efter blot 10 min. det er vel fint og overraskende, med mindre google crawler mit site jævnligt????

 

Har en widget hvor jeg kan se. hvor trafikken kommer fra og når det er google trykker jeg på From: xxxxxx og kan se at når folk søger på noget og lander på min side, ligger jeg blandt de første i søgningerne.....

 

Dette har så gjort mig "nervøs" ved at skulle oprette en magento shop, for ville jeg opnå de samme resultater der, og hvordan skulle jeg overfører mine blogindlæg med dertil hørende ranking, vha redirect, som jeg intet ved om......

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan meget vel være google crawler dit ste jævnligt. Afhænger lidt af hvor ofte du opdaterer sitet. Man kan også være heldig, at den tilfældigvis lige var forbi på det rette tidspunkt.

At have en shop udelukker jo heldigvis ikke muligheden for at have en blog. Hvis du har rigtig gode resultater på bloggen, kunne man jo bare forsøge at få folk over i shoppen gennem sine blogindlæg. På den måde er redirect heller ikke nødvendig. Tror også dine google-placeringer ville blive forringet ved at have en automatisk redirect, eftersom det også er en faktor, hvor lang tid folk bruger på den givne side.

Tilmeldt 20. Aug 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Ja, der er ikke skrevet noget i DK om Kaxig lampen, det vil jeg give jer.... men alligevel at opnå den placering efter blot 10 min. det er vel fint og overraskende, med mindre google crawler mit site jævnligt????

 

Har en widget hvor jeg kan se. hvor trafikken kommer fra og når det er google trykker jeg på From: xxxxxx og kan se at når folk søger på noget og lander på min side, ligger jeg blandt de første i søgningerne.....

 

Dette har så gjort mig "nervøs" ved at skulle oprette en magento shop, for ville jeg opnå de samme resultater der, og hvordan skulle jeg overfører mine blogindlæg med dertil hørende ranking, vha redirect, som jeg intet ved om......

Facebook er slet ikke tosset :-)

Det er Magento heller ikke ...hvis du får lidt styr på redirects skal det nok gå! Men sæt Magento shoppen op på et test site først og og overfør dit gamle site når du har testet at det hele virker.

:-) Andy 

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Facebook er slet ikke tosset :-)

Det er Magento heller ikke ...hvis du får lidt styr på redirects skal det nok gå! Men sæt Magento shoppen op på et test site først og og overfør dit gamle site når du har testet at det hele virker.

:-) Andy 

 

Har også en testshop, som jeg dog ikke helt har fået op og køre endnu......

Kender intet til hvordan man laver 301 redirect eller hvad det nu hedder.........

 

Side 1 ud af 3 (30 indlæg)