Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gi'' mig et tilbud jeg ikke kan afslå (tryksager)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 01:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.
Jeg er ved at starte en webshop op og vil forespørge på et par ting, som jeg kommer til at mangle.

 

- Mørkrøde papirsposer med 1 farvet tryk
- Visitkort
- Adresselabels
- Tryk på postkort mørkrød baggrund med enten sort tekst på eller et sort/hvid billede
- Kataloger i farver
- En ordre-blok med 1 farve tryk

 

Antallet er endnu uvist, men starter nok i det små, ca 50-100 stk.
Hvis der kunne oplyses en ca. pris, både samlet og pr. stk ved oplag på 50 og på 100.

 

På forhånd tak
Tina

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina

 

Jeg kan ligeså godt fortælle dig med det samme at du ikke kan få et trykkeri til at trykke katalog, ordreblokke osv. i så små oplag.

 

Det mindst mulige oplag er typisk 1.000 stk. (ved offset) eller 250 stk. (ved digitaltryk).

 

Ønsker du et tilbud der inkludere både design og trykning?

 

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


 

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel

Nej tænkte det nok, men det kostede jo ikke noget at spørge :-)

Jeg syntes bare ikke, at jeg tør satse større end jeg kan tåle at miste, hvis du forstår.

 

Mht. design, hvad mener du præcist?

Har ikke den fjerneste anelse om, hvordan hverken kataloget, postkortene eller visitkortene skal se ud.

Har nogle grundlæggende farve ideer, men ellers ikke rigtig desværre.

 

Venligst

Tina

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina

 

Vi vil ihvertfald meget gerne hjælpe dig. Jeg prøver lige at ringe rundt til nogle af vores kontakter i løbet af dagen og ser hvad jeg kan finde ud af, - jeg har et par tjenester til gode rundt omkring :) Såkommer jeg med et oplæg til dig senere idag, hvis du ønsker det?

 

Hvis du vil oplyse os om hvad dit budget lyder på vil det være en meget stor hjælp. Altså hvad du samlet vil bruge på det, dvs. inklusiv design/opsætning og trykning. Du kan evt. sende mig en PM.

 

Vi kan under alle omstændigheder finde en løsning der passer til dit budget.

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


 

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina

Hvis jeg sådan lige kikker på det, du som helt nystartet eButik efterspørger, så syntes jeg, du i første omgang, skal satse på selve shoppen.

Altså endnu ingen (eller aldrig?) nogen kataloger. Jeg vil garantere dig for, at hvis du fik nogle kataloger lavet lige nu, så ville de være forældet inden 2 måneder. Sats hellere på nogle rigtig gode billeder og beskrivelser i din shop. Det kan ændres fra dag til dag, og dermed altid være up to date.

Ordreblok. Det er vel til internt brug, og kan laves som ark på en almindelig printer. Men, hvorfor en ordreblok, satser du ikke på elektroniske ordrer?

Det flotte logo, du "underskriver dig med". Har du selv lavet det? For kan du selv lave den slags, eller kender du en der kan hjælpe dig med designet, så start med en farvelaserprinter og "tryk" selv postkort, adresselabels og evt. også visitkort (der findes f.eks. Avery skabeloner til det).

Jeg ønsker selvfølgelig, din butik bliver en succes, og når engang behovet vokser, og du præcis ved, hvad du skal bruge, er det abslolut en god idé at gå til et trykkeri med de større opgaver, men der vil altid være små opgaver, som det er en god idé at holde hjemme, forudsat man selvfølgelig kan stille det pænt op.

Poser må du nok købe dig til, selv om jeg engang har set én trykke sit logo m.v. på en standardpapirspose, men skal selve poserne være røde, dur det selvfølgelig ikke. Der kører vist en anden tråd her inde på Amino lige nu, hvor jeg mindes at have læst, at plastposer er billigere end papirsposer, men igen: Der skal store oplag til før, at det bliver billigt, når der skal tryk på. Overvej evt. en selvlavet etiket. Man kan f.eks. købe blanke etiketter flere steder bl.a. hos http://www.labelhouse.dk/. Trykker du på disse etiketter med en alm. god farvelaserprinter ser det faktisk meget prof. ud.





Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel.

Inden du begynder at ringe rundt, tror muligvis at jeg kan nøjes med at starte med katalogerne.

Det er et meget stramt budget og som Lisbeth siger, må jeg nok prioritere til at starte med.

Men når jeg skal have lavet noget proffesionelt, vil jeg klart vende tilbage til dig.

 

Lisbeth.

Katalogerne og ordreblokke er fordi jeg ønsker også at holde homeparties, men som du også siger, ordresedlerne kan klares på printeren.

Ang. poserne, der har jeg sat mig for at det skal være mørkerøde poser med sort tryk på og sort silkepapir i.

Fik det da jeg var i USA og handle i Victoria''s Secrets og det ser sindssygt godt ud ;-)

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tina

Jeg har indhentet et par tilbud på trykning af blokke og katalog.

Trykpriser:

40 stk. Blokke A4   - 1.295 kr.

100 stk. Katalog A4 -         8 sider - 1.046 kr.

                                        12 sider - 1.296 kr.

                                        16 sider - 1.645 kr.


                                        20 sider - 2.000 kr.



Design/opsætnings-pris:

Alt efter hvor mange sider du ønsker vil prisen ligge mellem 2500-5500 kr.


Opsætning af ordreblok 800 kr.


Priserne er inklusiv Amino-rabat (ca. 40%). Håber du synes om tilbudene...




Mvh. Mikkel Johansen
InMedia Reklamebureau




 





 



 



Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikkel.

Tak for hjælpen.

Nu håber jeg så ikke, at det er styk pris :O

Hvor mange kataloger skal der bestilles for at prisen er som oplyst?

 

Venligst

Tina

Fra Århus C
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 433
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej, det er naturligvis ikke stykpris

 

For de oplyste trykpriser for katalogerne er det, for 100 stk.

 

 

 

Mvh. Mikkel Johansen

InMedia Reklamebureau

 


 

Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Flooot Tina.

Det stod der jo ligesom også

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)