Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor, hvad gør jeg?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Høj:

Det er en lang og trist historie. Og tit handler det jo bare om nogle små misforståelser, der hober sig op.

Desværre ... i mit daglige virke laver jeg  systemudvikling, nogengange til ligeså høje timelønninger som både advokater og revisorer, men det er i høj grad MIT ansvar at sikre aftale grundlag, og tit skal jeg også selv regne ud hvad det er kunden vil have ...

Og jeg har _aldrig_ taget penge for et indledende møde ... heller ikke for 2. og 3. møde hvor vi har lavet reel projektudvikling ...

Christian Høj:

Har du ikke nogen i dit netværk der kan anbefale nogen? Hvis du har kammerater der også driver virksomhed, og de "svinger" med deres revisor/bogholder, så kunne det være det også var noget for dig?

vh. Christian

 

Det var det jeg prøvede med #4 og #5 ... men tak for forslaget :)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Mit råd til dig er: Gå i Væksthuset i din region og få 15 min. gratis vejledning indenfor: Revision, skat, jura mv.

Det har jeg haft meget glæde af. Men jeg har også fået hjælp fra denne side, naturligvis

Det var det jeg gjorde første gang ... dengang hed det bare ikke væksthuset :-/

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Jepsen:

er det fordi du mener, at man kun kan stole på en godkendt revisor?

Nej det er fordi der er nogle krav til en stats autoriseret revisor ... f.eks. tavshedspligt, ligesom jeg kan regne med at han selv overholder reglerne for ikke at risikere at miste sin autorisation.

Mit bogholderi laver jeg selv ... og jeg kunne sq nok også lave regnskabet selv, er dog lidt i tvivl ... jeg har jo stiftet et mindre imperium af selskaber nu, så nu _skal_ jeg vidst bruge en statsautoriseret revisor?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

dpdanmark.dk:

Har du overvejet en statsautoriseret?

Pånær #4 var de alle statsautoriserede ... så selvom jeg fejlagtigt troede dette er det altså ikke noget kvalitetsstempel.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

T. Skov Pedersen:

På revisorstandens vegne er det ikke særligt flatterende, det som du har været udsat for. Jo, jeg håber da så sandelig, at jeg ikke tilhører den kategori (Læs: det ved jeg).

Tak ... også dine forslag ... intet nyt i dem godtnok, jeg skal nok bare blive bedre til at sætte hårdt mod hårdt.

T. Skov Pedersen:

Jeg kunne følgelig selv ligge billet ind, men er netop grundet noget historie måske ikke den mest oplagteCool

Nu undres jeg? Hvad har jeg sagt/gjort dig da? Jeg har fornærmet mange herinde men mindes ikke du er en af dem :P

T. Skov Pedersen:

Skulle du derimod have brug for nogle råd, er du velkommen til at kontakte mig.

Held og lykke med din næste (forhåbentlig) meget bedre revisor.

Tak for budet, i might just do that, og så forresten i ligemåde hvis du sku få behov for et par gode råd om Seo, Systemudvikling, Sikkerhed, Hosting el. noget andet af det jeg er god til ... gælder forresten også jer andre :o)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mikkel!

Bare for at vise, hvor troværdig du er...som du gang på gang forsøger at klandre andre for.

Du har senest haft en reg. revisor til stiftelse af Specialhosting ApS.

Dit selskab har fravalgt revision.

MvH

Peter

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Gosvig:

I samme øjeblik en revisor påstår noget sådant, så skal du løbe hurtigere væk end lyset. For selvfølgelig kan det praktiseres - og det gør det mange steder.

Den der tror jeg at jeg tager til mig!

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

T. Skov Pedersen:

Jeg kunne følgelig selv ligge billet ind, men er netop grundet noget historie måske ikke den mest oplagteCool

Nu undres jeg? Hvad har jeg sagt/gjort dig da? Jeg har fornærmet mange herinde men mindes ikke du er en af dem :P

Hej Mikkel

Det var nu mig selv, jeg hentydede tilWink

Jeg har så vidt vides endnu ikke haft nogen kontroverser med digCool snarere tværtimod.

Iøvrigt er jeg ikke sådan at fornærme, og det selv om jeg kan have nogle skarpe meninger eller holdninger.

Nu er vi igen her, som natteravne - Ingen forstyrrer og man får arbejdet en hel del samtidigStick out tongue

Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:46
Hvor mange stjerner giver du? :

T. Skov Pedersen:

Nu er vi igen her, som natteravne - Ingen forstyrrer og man får arbejdet en hel del samtidigStick out tongue

Ja ... og forstyrrer os selv og hinanden istedet :o)

Jeg har lige været til en _fantastisk_ valgaften i min nye JCI Afdeling, det er utroligt så dejligt det er at være blandt så mange kompetente og initiativrige mennesker ... det er simpelthen utroligt hvor meget man bugner af energi bagefter, jeg var helt nedtrykt da jeg tog afsted ... det er fuldstændig væk :o)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter - Revisor:

Du har senest haft en reg. revisor til stiftelse af Specialhosting ApS.

Dit selskab har fravalgt revision.

Hej Peter :D

Det er rigtig, sådan da ... Mikjaer ApS blev stiftet Marts 2010 og Specialhosting Aps er nov 2009 (er ikke helt 100% på datoerne og gider ikke undersøge det ligenu da jeg sider og hygger mig laaangt væk fra regnskaberne ligenu :p ) men Mikjaer ApS er altså det sidste selskab jeg stiftede ... og det er da også stiftet af den revisor jeg brød mig allermest om ... dog bryder jeg mig ikke om at blive smidt på porten :o(

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)