Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp med udvidelse af Online-Kiosken.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jun 09
Indlæg ialt: 7
Fra  Online-Kiosken.dk Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er helt grøn her på Amino, i hvert fald som aktiv medlem, men nu kunne jeg ikke holde mig væk længere, jeg har brug for jeres ekspertviden.

Jeg har siden Online-Kiosken.dk som levere alt i kioskvarer lige til døren inden for 45 min. Jeg har haft stor succes med min service i Odense, men søger nu andre byer hvor jeg kan starte endnu en Online-Kiosk op. Her kommer så mit dillemma, hvilken by i DK skal jeg satse på, skal det være KBH som har mange mennesker inden for et lille areal, men hvor konkurrencen måske er stor, eller skal jeg hellerer vælge en by som Kolding eller Fredericia hvor mund-til-mund metoden er ret effektiv.

Håber i kan hjælpe

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal sgu' nok noget mere kvalificeret markedsanalyse til for at give dig et ordentligt svar, så der kan jeg ikke hjælpe dig.

Men hvad med Aarhus? Her bor der i hvert fald mange unge mennesker indenfor et forholdsvist lille område og jeg kunne sgu' godt tænke mig sådan en kiosk :P

 

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 01:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samer

Til orientering havde netkiosken.dk havde tidligere samme service i Aalborg, men de blev nødt til at lukke igen p.g.a. "længere tids svigtende salg". Jeg ved ikke hvilken by du skal vælge, men tænkte at det måske var brugbar info.

Held og lykke med udvidelsen!

Mvh Thomas

 

Fra Gråsten
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Interessant koncept :) Måske du skulle overveje at starte i den by du kender bedst / har flest bekendte i?  Det kan jo være det giver mere anvendelige tips til hvor du bedst kan udbrede kendskabet til din butik.

 

Formentligt skal du også selv være der en del for at få tingene til at glide - muligvis ville det tidsmæssigt og økonomisk være en bedre ide med trekantsområdet i den forbindelse?

Tilmeldt 19. Sep 10
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Samer

 

Jeg kan forestille mig at salget er størst i weekenden og om aftenenerne som det også ser ud til mht jeres åbningstider. Jeg tror ikke at det vil fungere ordentligt i københavn da der altid er en 7/11 eller kiosk eller tank meget tæt på der har åbent. Jeg vil tro at du skal lidt længere ud på "landet" for at ideen virker.

 

For eksempel bor jeg i lyngby hvor der kun er 1 tank der har åben om aftenen og hvis man tager lidt ud fra lyngby er der ca en halv times gågang til en tank (og ingen busser der kører efter 11 tiden), det er sådan et sted jeg tror du skal satse på at udvide til

 

Mvh

Jonas

Nyt Projekt - www.celestina.dk

Kvalitets smykker på nettet.

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt som Jonas siger, vil jeg også mene at du skal satse på en provinsby.

Tag f.eks. Herlev, hvor jeg bor. Her er der intet der har åbent efter 22, og der er langt til den nærmeste åbne tank og ellers skal vi faktisk helt til Lyngby og det kommer man ikke lige så nemt.

Der er mange, og tro mig, mange her der ville elske at have noget åbent til så sent.

- Brian

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 19. Nov 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brian: For en god ordens skyld, Q8 tanken på Frederikssundsvej (over for Fitnessworld) har døgnåbent.

Personligt bor jeg på Frederiksberg - der er masser af 7/11, pizzariaer der har åbent til sent etc., så vis jeg skulle bruge din service, skulle omkostninger i forbindelse med levering nærme sig de 0 kroner...

Fra Assens
Tilmeldt 9. Jun 10
Indlæg ialt: 839
Fra  S17 Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Det som et kanon fedt koncept. Jeg håber på at det bliver stort, og kommer til vores by :-)

Følg med på min blog omkring økonomi, crowdlending og det at være ung investor

Tilmeldt 1. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Samer :D

Jeg ved godt at det er en gammel tråd men nu prøver jeg.

Du tager fejl mht. konkurrencen i København. Så vidt jeg kan se er der ingen onlinekiosker her?

Hvis du eller en af dine bekendte kan levere samme koncept i hele København med levering indenfor maks halvanden time vil jeg vædde på at i drukner i ordre fra kunder. Eneste i skal gøre er at kigge på markedet og kompensere for alle de fejl eventuelle konkurrenter laver?

Typiske fejl begået er:

Alt for høje minimumskøb og leveringsomkostninger: Leverings omkostningerne og minimumskøb skal følges ad.
F.eks. Fast leveringsomkostningerne må maks være på 50 kr anno 2016.
Gratis levering ved køb over 350 kr.
Der må helst ikke være minimumskrav til mængden man bestiller for men hvis dette ikke kan undgås så sig da 50 kr varer som minimum!

Altså minimums betalingen vil så være 100 kr inklusive leveringsomkostninger 

Betalingen skal enten ske online eller at i medbringer en betalingsterminal med dankort/Visa Dankort ved leveringen.

Kunden skal have mulighed for at betale kontant ved leveringen hvis dette er muligt.

Leveringsområdet skal være hele København! 

Leveringstiden er helst 1 time maks havlanden time!

Ordreafgivelsen via online shop. Tænk just-eat.dk bare med kiokvarer i stedet.

Jeg sidder selv i kørestol efter en ulykke omend midlertidigt. Jeg kan ikke gå på gaden og handle.

Mvh:

Daniel

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)