Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Selvtænkende revisor søges anbefalet...

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen her inde som har erfaringer med en god, billig og selvtænkende revisor som kan finde ud af at lægge lidt til der og trække fra her, og er der for mange diesel regninger så tager han dem selv fra, således at det hele hverken går for meget i minus eller plus?

Vedkommende skal være stabil og til at stole 100 % på.

Det er til lille enkeltmandsfirma.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Du skal være velkommen.

Du kan kontakte os via PM eller mail.

MvH

Peter

Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vil da gerne hjælpe dig, vi er meget stabile, 100 % til at stole på og arbejde 100 % efter reglerne.

Med venlig hilsen

 

Brian Damm

BK-Regnskab

Merianhaven 16

4330 Hvalsø

Tlf.: 43 45 89 98

Mobil: 22 90 99 11

e-mail: brian.damm@bk-regnskab.dk

www.bk-regnskab.dk

 

 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pimial,

Du gør rigtig klogt i at bede om, at få anbefalet en til at hjælpe med regnskabet!

Man kan alt for hurtigt komme galt afsted ved at bare vælge den første og bedste der tilbyder sin hjælp. Jeg siger selvfølgelig ikke, at alle der anbefaler sig selv, ikke er gode samarbejdspartnere! Men som med så meget andet - især firmaets regnskab, er der mere tryghed i "han kan alt" end "jeg kan alt".

Personligt vil jeg anbefale at du tager en snak med Martin Jensen, Han har hjulpet mig igennem et halvt års tid nu mener jeg. Han giver sig god tid til at forklare ting man (jeg) ikke forstår og er meget fair med priserne.

Med venlig hilsen

Tommy

 

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal være en der samtidig får tingene ordnet og ikke i sidste øjeblik eller beder om udsættelse. En der ved hvad vedkommende taler om og som kan møde hos div. myndigheder hvis dette skulle blive aktuelt.

 

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

 

pimial:

en god, billig og selvtænkende revisor som kan finde ud af at lægge lidt til der og trække fra her, og er der for mange diesel regninger så tager han dem selv fra, således at det hele hverken går for meget i minus eller plus?

Vedkommende skal være stabil og til at stole 100 % på.

Nej desværre ikke. De egenskaber du beskriver han skal have (udover det med at være stabil og til at stole på) er ikke i overensstemmelse med god regnskabsskik og det kan personligt undre mig at "revisorerne" bare faldbyder sig.

 

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pimial.

Vi fortæller gerne vore kunder når udgifterne ikke svarer til indtægterne og hvorlades man kan optimere sin indtjening.

Men at kunne trække fra og lægge til alt efter hvad regnskabet kan bære, det er jo direkte i strid med god regnskabsskik så der må vi absolut melde fra.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Fra Farum
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 5951
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Mikkelsen, Nr1:

Men at kunne trække fra og lægge til alt efter hvad regnskabet kan bære, det er jo direkte i strid med god regnskabsskik så der må vi absolut melde fra.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1

Præcist !

Skattekonsulenterne.dk Rådgivning til revisorer og advokater   Bent Zimmermann

 

Tilmeldt 6. Mar 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle jeres svar, men har fundet en solid og reel revisor som har opfattet mit indlæg præcis som det skulle.

Jeg vil ganske enkelt ikke have at mit firma går i minus overfor SKAT og derfor havde jeg brug for en revisor der kunne fortælle mig når jeg indskød for meget af min løn og erstatning ind i firmaet her i starten til dækning af firmaets regninger - og det er ikke imodstrid af god regnskabsskik eller lign. hvad jeg har fået oplyst.

Hvad det er "bruger:skattekonsulenterne" ellers referere til står helt for dennes egen regning.

Indlægget er hermed afsluttet fra min side.

Rigtig god dag ;-)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Skattekonsulenterne:

Nej desværre ikke. De egenskaber du beskriver han skal have (udover det med at være stabil og til at stole på) er ikke i overensstemmelse med god regnskabsskik og det kan personligt undre mig at "revisorerne" bare faldbyder sig.

Jeg vil gerne lige pointere at den måde havde jeg ikke læst indlægget på, da jeg skrev mit indlæg og kom med min anbefaling og jeg læser det stadig ikke på den måde.

Så jeg håber ikke at nogen har læst min anbefaling som værende til en, hvor man kunne henvende sig hvis man ønskede lidt filen i regnskaberne!

Held og lykke Pimial, med dit fremtidige samarbejde.

Med venlig hilsen

Tommy

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)