Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fantastisk tilbud! 1 artikel for 100 kroner

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Amino'er

Mange af jer kender mig sikkert fra PolitikNyt.dk hvor jeg er politisk redaktør, og i kender mig sikkert også herfra. Jeg har i forbindelse, med mine projekter skrevet rigtig meget, og synes efterhånden jeg er blevet rigtig god til det. 

Jeg vil gerne tilbyde en SEO-venlig artikel til 100 kroner, altså den kan smides på ens blog, ens affiliate site, what ever! 

Du skal

Sende mig en mail (kontakt@tdomedia.dk) hvor du beskriver kort, hvad du gerne vil have en artikel omkring. Også husk at skrive hvis der er nogen særlige ord, du gerne vil have med. Sådan rent SEO-mæssigt. 

Så vil der gå 1-2 dage, alt efter efterspørgselsen, også sender jeg det færdige arbejde pr. mail. Hvis du er tilfreds, sender jeg betalingsinfo. Hvis du ikke er, så er det også iorden, du har bare ikke tilladelse til at bruge teksten så. 

Hvorfor?

Jeg har lavet dette tilbud fordi, jeg er i gang med udviklingen af PolitikNyt.dk og et andet medieprojekt, så det er til ren videreudvikling, og det er jo ikke gratis :-) 

 

Mvh. Thomas de Oliveira
Kontakt@tdomedia.dk
(+45) 28 77 09 45 

 

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

På hvor mange ord?

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Christopher Roelann:

På hvor mange ord?

Ja, hvor mange ord laver jeg normalt? vel mellem 250-500 ord. Men det har ingen betydning hvis man gerne vil have en lidt længere tekst. Bare der er indhold nok i emnet. 

 

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg opdatere lige!

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det mig der tager helt fejl, når jeg skriver det er et fantastisk tilbud? 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det et kanon tilbud. Bare markedsfør det noget mere, så skal der nok komme kunder i biksen. Lige pt skriver jeg alt selv

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Det et kanon tilbud. Bare markedsfør det noget mere, så skal der nok komme kunder i biksen. Lige pt skriver jeg alt selv

Ja det synes jeg også! Jeg bliver jo nød til at tjene lidt penge, så jeg kan få lavet nogen flere interviews, og komme til hovedstanden hvor alle mulighederne er. 

 

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja det klart, vi skal jo allesammen opsøge vores muligheder. Du er meget velkommen herovre :-)

Lav evt nogle links til de artikler du selv synes du har skrevet bedst, som reference til salg af dine SEO tekster.

Hvis du har forstand på fodbold har jeg en lille hyggeblog der kunne bruge noget stof. Men altså man skal vide hvad der foregår med det danske landshold i fodbold, og gerne skrive noget passioneret omkring det

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror de fleste gerne vil have flere end en artiklen, mig selv jeg prøver at finde den der er egnet til min side, og der gerne vil laver flere artikler end en artiklen.

huske kunden bruger tid på kontakt , som er lige med penge, vis laves lidt er kontakt tiden en stor del af kundens tid

Den anden grund der er simpelthen så mange der tilbyder SEO artikler , næsten ligeså billigt, derved er konkurrencen hård om de samme kunder og det er samme ting alle tilbyder næsten , selvfølgeligt forskelle på pris og kvalitet på de forskellige der tilbyder det.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
Jeg tror de fleste gerne vil have flere end en artiklen, mig selv jeg prøver at finde den der er egnet til min side, og der gerne vil laver flere artikler end en artiklen.

Jeg laver da gerne flere end 1 artikel til samme pris pr. stk :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)