Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan vi gøre vores vinguide bedre?

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi er to vin-entusiaster, der i længere tid har arbejdet på en italiensk vinguide.

Siden er mere eller mindre lige kommet i luften, men vi kunne godt tænke os at vide, hvad vi kunne gøre endnu bedre – især rent søgemaskinemæssigt, men I er også meget velkomne til at komme med kommentarer omkring design eller funktionaliteter.

Ganske kort er der tale om et ambitiøst projekt, hvor brugerne får overblik over hele Italien og derfra kan dykke ned i regioner, vinzoner og læse om alle mulige spændende vine.

Vi er taknemmelige for enhvert godt råd. Tak.

Kig forbi siden her: www.italienskvinguide.dk

Mange hilsner

Joel Grøndrup

Fra Århus
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

PB Sendt

Fra Nyborg
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg ikke ved meget om søgeoptimering. har jeg kun en enkelt lille kommentar.

Skide godt arbejde. Jeg er virkelig vild med jeres side. Den er nem og ovverskuelig, uden for mange distraherende reklamer. Da jeg ikke selv er den store vinentusiast havde jeg ikke de store forventninger til jeres side. Men Men Men. Fik helt lyst til at sætte mig ned med et glas vin og nyde den flotte udformning og de gode historier der er på jeres site.
du får en stur stur 5 tal af mig ;)

Mvh
Steffen

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, Steffen!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Joel

Supercool funktion det her med at klikke rundt på de forskellige distrikter. Nu har jeg ikke de store guldkorn til søgemaskine-delen, men én ting slog mig i forbindelse med layoutet: Hvis man som vinentusiast kommer ind på siden, giver det så ikke noget rent visuelt at se nogle flotte billeder af nogle flasker vin? Kan måske godt fremstå lidt tomt? Bare en tanke :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

God idé, det er nok en væsentlig pointe.

Joel

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du.

Hvad med at skrive hvilke madretter vinen kan anbefales til.

Fx. hvis man skal have gæster lørdag, og har tænkt sig at grille en stor fed oksemørbrad med tilbehør, men ikke ved hvilken vin man skal vælge til, så ville det jo være meget smart lige at kunne smutte ind på jeres side og se hvad i anbefaler.

Tobias.

Tilmeldt 6. Feb 10
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige at det er en virkelig flot side. Jeres illustrationer, billeder samt beskrivelser giver en virkelig flot præsentation af de enkelte områder. Det eneste jeg ville sætte en finger på hvis i skulle ændre noget ved siden, var måske at få et lidt nyere kort på forsiden. Dvs et kort som er grafisk bedre lavet.

Men alt i alt en meget professionel side.

 

Mvh Jakob / sportnu.dk 

Fra København
Tilmeldt 10. Apr 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sjoegaard

Interessant idé, kunne nok godt tænkes ind til hver vin eventuelt med små ikoner, der repræsenterer fisk, fjerkræ, oksekød og så videre...

Tak for forslaget.

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Joel Grøndrup:

Hej Sjoegaard

Interessant idé, kunne nok godt tænkes ind til hver vin eventuelt med små ikoner, der repræsenterer fisk, fjerkræ, oksekød og så videre...

Tak for forslaget.

 

Ja lige præcis!

Tobias.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)