Køb et Amino Sponsorlink
TheChopShop:
Så holder du inde med opfordringer til sort arbejde. Ulovligheder er ikke velkomne på Amino.
Send SMS'er til dine kunder for kun 17 øre pr stk. Intet abonnement eller oprettelsesafgif. www.textreactor.com
Erfaren programmør i .NET - Jeg har været programmør i mere end 14 år - Er flydende i Umbraco
Niels - netopcom.dk: TheChopShop: Så holder du inde med opfordringer til sort arbejde. Ulovligheder er ikke velkomne på Amino.
Tak Niels
Havde faktisk lige i farten glemt, at du var blevet moderator - Nu ved jeg det
Tonny
Revisors blog, ny blog: Årsregnskab eller saldobalance Tidligere: Firmabil eller privatbil 2013
Hvor står det skrevet at det er ulovligt at opfordre til sort arbejde!? Så vidt jeg ved, så er det endnu ikke ulovligt at betstille sort arbejde, kun at udføre det. Man må opfordre til sort arbejde lige spå meget som man vil. Sorte penge har skam heller ikke kun noget med arbejde at gøre Tonny. Det burde en revisor da vide.
Jeg er 100% tilhænger af sorte penge og det budskab udbreder jeg hvor det passer mig.
Tag hvad du kan og giv intet tilbage.
Behold klaphatten på.
Det er ikke et diskussionsforum det her og det var min tråd som slet ikke handlede om divers beskyldninger osv og nu lukker jeg den ned og så er dem der opfører sig som tåber ikke velkomne mere
Du bliver klogere med tiden!
Rengøringsbranchen handler kun om 1 ting og det er sorte penge.
TheChopShop: Du bliver klogere med tiden! Rengøringsbranchen handler kun om 1 ting og det er sorte penge.
Lad være med at køre denne tråd af sporet. Hold al snak om sort arbejde ude af denne tråd.
Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.
Jacob Rohde: TheChopShop: Du bliver klogere med tiden! Rengøringsbranchen handler kun om 1 ting og det er sorte penge. Lad være med at køre denne tråd af sporet. Hold al snak om sort arbejde ude af denne tråd.
Hej Jacob og Niels
Lås tråden eller slet den.
TheChopShop er desværre uden for pædagogisk rækkevidde.
KS Beauty
hej jeg er selvstændig med make up, parfymer, deo, smykker osv jeg kan godt hjælpe dig vis dette er noget for dig.
du kan kontakte mig på 61469490
Tråden er 1½ år gammel. Lad os lukke den. :)
John Nielsen → fra Nielco IT, der hjælper virksomheder med IT-konsulentbistand, IT-sikkerhed, IT-support og andre former for IT-rådgivning.→ og fra OnlineSynlighed.dk, som rådgiver om søgemaskineoptimering og andre aspekter af virksomheders online synlighed.OnlineSynlighed.dk på Amino Bizz ✔