Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode website-emner til affiliate indtjening

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey.

Har brug for en brainstorm med alle ideer for at skabe indtægter ved affiliate marketing. (Gerne mindre projekter, og ikke kæmpe sites man skal bruge en masse tid på)

Eksempel: "Man kunne lave en side om Mac hvor der skrives de seneste macnyheder og tjene penge på bannere".

 

Skyd løs :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Lad mig lige omformulere dit spørgsmål for dig, så du kan se hvordan jeg tror de fleste læser det:

"Hej,

Jeg er ret doven så jeg vil gerne have jer til at finde på en genial idé til mig. Jeg vil helst ikke arbejde for meget for at ideen skal lykkes, men jeg vil meget gerne have de penge der kommer ud af det.

Hvis I har sådan en idé, så tøv ikke med at give mig den i stedet for at bruge den selv. "

Skype-Wink

Du er officielt i den helt rigtige målgruppe for et hav af latterlige "get rich fast" e-bøger, med mindre at du indser at man skal arbejde hårdt for at opnå succes med sine ideer. Affiliatemarketing lyder nemt, men det tager altså rigtig lang tid at lære hvordan man laver en succesfuld affiliate-side. 

Mit bedste råd er at finde noget du interessere dig for, for så vil det ikke være så surt at arbejde med mens du lærer. Jo mindre konkurrence jo bedre, men der skal naturligvis også være en stor nok målgruppe.

Mvh René W. 

Fra Bryrup
Tilmeldt 17. Nov 05
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

jo, jo, det var da noget af en opsang fra det nordjyske Wink

Men grundlæggende har Rene jo fuldstændig ret - og han har noget at ha`det i.

God aften

Peter
Danmarkshop.com

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Jo nu jeg kigger min besked igennem for anden gang kan jeg godt se den lyder lidt dum.

Det var dog ikke ment på den måde, jeg søger blot lidt inspiration fra det "normale" folk, hvad de godt kunne tænke sig / eller gerne ville arbejde med, hvis de skulle have en affiliate side.

Skulle nok ha formuleret mig anderledes, da det jo egentlig slet ikke var det der kom ud. :)

Til en side-note er jeg ikke i 'get-rich-fast målgruppen. Lever udelukkende af affiliate-marketing på 4. år nu. sparker dog et nyt koncept op inden for de næste dage og ville gerne høre hvad folket derude var interesseret i.

Billigt logo - Professionelt logodesign

Tilmeldt 28. Jul 10
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har massere af gode idéer, men som de andre også nævner, er det ikke nogen jeg vil dele, da jeg har brugt rigtig lang tid på at tænke mig frem til dem. Tilgengæld vil jeg gerne give dig et par råd til, hvordan du selv kommer på en skidegod idé!

  • Få inspiration fra folk der ved hvad de laver. Kig på deres sider, og lav en liste med gode elementer og egenskaber, som du gerne vil have at din egen side skal indeholde. Kig på listen, og prøv så at overvej hvordan du kunne overføre disse elementer og egenskaber til andre nicher.
  • Meld dig til en masse affiliate-netværk, og kig på de forskellige udbydere. Hos Tradedoubler kan du f.eks. sortere programmerne efter forskellige kategorier. Sid og kig lidt på udbuddet i de forskellige kategorier, det burde sætte nogle tanker igang.
  • Vær realistisk! Hvis du finder på et koncept, som du bare synes er genialt, så prøv at kigge lidt på tallene i projektet. Hvor stort er indtjeningspotentialet (både worst case og best case), hvor store vil udgifterne være, hvor mange timer skal der bruges, o.s.v.

Jeg er selv temmelig nu i branchen, og det der umiddelbart fangede mig, var også udsigten til nemme penge. De nemme penge lader stadig vente på sig, men til gengæld føler jeg at jeg har fået mere reel, brugbar viden, end jeg nogensinde havde regnet med at man kunne tilegne sig på så kort tid!

Jeg ønsker dig held og lykke med idéprocessen :-)

EDIT: Jeg nåede ikke at se at du har flere års erfaring, men isåfald håber jeg at andre kan bruge hvad jeg skrev :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe ja der kom lige lidt nordjyde op i mig der. Kunne bare ikke dy mig, for synes ofte der popper lignende spørgsmål op her på Amino, hvor folk leder efter en hurtig og let måde at tjene penge på :) Nu når du uddyber dit spørgsmål så er det jo noget helt andet end hvad jeg først forstod...

Det du søger er input fra almindelige brugere omkring hvilke hjemmesider de synes der  "mangler" eller hvordan?

 

Nick:
Til en side-note er jeg ikke i 'get-rich-fast målgruppen. Lever udelukkende af affiliate-marketing på 4. år nu. sparker dog et nyt koncept op inden for de næste dage og ville gerne høre hvad folket derude var interesseret i.
Imponerende - arbejder på noget lignende Cool

Fra CPH
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Ja nogle gange så flyver tankerne rundt i hovedet, og jeg får ikke altid forklaret mig godt nok i første omgang. Sådan kender vi det vist alle når man sidder og junglerer med tusind projekter på samme tid :)

Ja, jeg søgte egentlig input fra "almindelige" internetbrugere. Og deres ideer til at tjene penge på affiliate markedsføring.

Det skal lige siges at jeg ikke leder efter DEN BEDSTE IDE der endnu ikke er på markedet endnu, blot almindelige ting som jeg nævnte først. - Dog med input fra de almindelige internetbrugere og ikke de alt for seriøse allerede online-affiliates :)

Billigt logo - Professionelt logodesign

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick:

Til en side-note er jeg ikke i 'get-rich-fast målgruppen. Lever udelukkende af affiliate-marketing på 4. år nu. sparker dog et nyt koncept op inden for de næste dage og ville gerne høre hvad folket derude var interesseret i.

Så mangler du en del træning i Idé tænkning ;) For der er ingen der giver sine idéer væk :) Held og lykke.

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Fra Marbella
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er selv meget interesseret i at starte med Affiliate marketing. Og HAR også nogle egne ideer....

Kunne i erfarende Affilate folk ligge et link til jeres eksisterende hjemmesider, bare for at få lidt inspiration til, hvordan i har gjort det!

Venligst

Jes

Dansk ejendomsmægler ved Marbella, Costa del Sol

Fra Skørping
Tilmeldt 29. Sep 07
Indlæg ialt: 668
Fra  X-Cite ApS Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jes T:

Jeg er selv meget interesseret i at starte med Affiliate marketing. Og HAR også nogle egne ideer....

Kunne i erfarende Affilate folk ligge et link til jeres eksisterende hjemmesider, bare for at få lidt inspiration til, hvordan i har gjort det!

Jeg bidrager da gerne med et par links til inspiration. Der findes mange forskellige måder at køre affiliate sider på, så jeg kan kun støtte op om rådet med at kigge forskellige sider igennem. Find de elementer/metoder som du finder brugbare, og find så en niche, hvor der enten ikke er konkurrence, eller meget lille konkurrence.

Se her mine hjemmesider.

Se f.eks. min side med konkurrencer. Her har jeg samlet en masse gratis konkurrencer med gode præmier. Jeg linker til alle gratis konkurrencer, både affiliate kampagner samt konkurrencer jeg ikke får penge for. Desuden kører jeg en masse konkurrencer selv. Idag er det marked mættet, da der findes rigtig mange af denne type sider, men da jeg startede var der ingen konkurrenter. Så prøv at finde noget lignende, hvor der idag ikke er nogle konkurrenter (og måske heller ingen indtjening endnu), men hvor du forventer at markedet vil vokse i fremtiden.

Et andet eksempel er min side med hjemmeside løsninger. Her lister jeg en masse webhoteller, sammenligner dem på kryds og tværs, samt krydrer det med guides og andre beskrivelser. Læs f.eks. min guide til hjemmeside program. Jeg har taget denne side med, da det er et eksempel på en af de mere traditionelle affiliate sider.

Håber at du kan bruge dette til inspiration :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)