Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eget tøjmærke - Søger tøjproducenter i udlandet

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 07
Indlæg ialt: 180
Fra  Noergaard Andersen Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Steffen - Grafisk designer:

Kender ik firmaet, men de siger de kan da levere det du mangler ;D

http://www.stormtextil.dk/nakkelabel.aspx

Jeg har lige talt med Stormtextil og det virker som om de er de helt rigtige til jobbet. Både mht. dansk produktion af fåtal, men også som agent for mig for masseproduktion i Bangladesh.

Tusind tak for linket! Jeg tror de kommer til at hjælpe mig godt igang :)

Tak

Mvh Steffen

Steffen Nørgaard Andersen
Art director og grafisk designer - www.inze.it

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen - Grafisk designer:

Jeg har lige talt med Stormtextil og det virker som om de er de helt rigtige til jobbet. Både mht. dansk produktion af fåtal, men også som agent for mig for masseproduktion i Bangladesh.

Tusind tak for linket! Jeg tror de kommer til at hjælpe mig godt igang :)

Det var da så lidt ;D

Så fik vi gjort en tilfreds i tråden ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen - Grafisk designer:
Jeg har lige talt med Stormtextil og det virker som om de er de helt rigtige til jobbet. Både mht. dansk produktion af fåtal, men også som agent for mig for masseproduktion i Bangladesh.

Tusind tak for linket! Jeg tror de kommer til at hjælpe mig godt igang :)

Det var da en god nyhed, og samtidig kunne det være interessant for mig. Tak for tilbagemeldingen.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Flere udmeldinger i denne tråd kan tyde på, at vi også skal kigge på tøjproduktion og leverancer indenlands.

Er der derfor nogen, der har erfaringer med eller kan anbefale danske eller udenlandske tøjproducenter?

På forhånd tak.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej StockBroker

Det er helt klart at i skal købe jeres tee-shirt inden for EU, Det skal hjem emd lastbil og ikke genne en dyr speditør med indfortoldning osv.

Kvalitet kan laves alle steder, Kina, Vietnam og Bangla Desh er oplagt billigst for tee-shirts, men indtil i er lidt oppe i antalet pr design, er der ingen producent som vil leverer det antal i ønsker.

 

Held og lykke, men som sagt start med en EU leverandør.

 

Hilsen

Michael

Fra København SV
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Jeg har en god kontakt til dig, som jeg selv henvendte mig til da jeg gik med tankerne. Han er ejeren af det danske mærke "Roclan" - men de får produceret alt deres tøj i Asien. Her tilbyder han også produktion af t-shirts med mere for andre. Han tilbyder en masse forskellige tryk, men også brodering.

Kan du ikke smide mig en mail, så jeg har den - så skal jeg sende dig navn og nummer. Min mail hedder mads(a)zeneli(dot)dk :-)

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:
Ret blikket mod Thailand Smile

Min egen virksomhed www.amarisas.com er et godt bud på at være den tøj producent med lav MOQ du leder efter.

Det lyder som en god mulighed. Har du en direkte e-mail, jeg evt. kan kontakte dig på?

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Zeneli:
Jeg har en god kontakt til dig, som jeg selv henvendte mig til da jeg gik med tankerne. Han er ejeren af det danske mærke "Roclan" - men de får produceret alt deres tøj i Asien. Her tilbyder han også produktion af t-shirts med mere for andre. Han tilbyder en masse forskellige tryk, men også brodering.

Kan du ikke smide mig en mail, så jeg har den - så skal jeg sende dig navn og nummer. Min mail hedder -mads(a)zeneli(dot)dk :-)

Tak for det. Jeg sender dig en mail på mads(a)zeneli(dot)dk inden for nær fremtid.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Det er helt klart at i skal købe jeres tee-shirt inden for EU, Det skal hjem emd lastbil og ikke genne en dyr speditør med indfortoldning osv.

Kvalitet kan laves alle steder, Kina, Vietnam og Bangla Desh er oplagt billigst for tee-shirts, men indtil i er lidt oppe i antalet pr design, er der ingen producent som vil leverer det antal i ønsker.

Vi undersøger flere muligheder, men vi har ikke fundet særligt mange producenter i Europa (udenfor DK), der kan leverer en relativt lav MOQ, og sender til DK.

Vi håber at støde på en europæisk søgemaskine lidt ligesom Alibaba i Kina.

Side 3 ud af 5 (47 indlæg)