Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg ramt en Niche? eller?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'r

Jeg er igang med en cykel webshop .. 

og da konkurrencen er KÆMPE kan man ikke nøges med at være ligesom alle andre.. 

Jeg har valgt at gøre det myway. 

  • Tage de grossister der giver mest i avance, og jeg kan tage kampen op mod de støreste på markedet ( Chainreactioncycles.com )
  • koncentrere mig på Mtb, XC, Dh, BMX o . l . (Former for moutainbikeing) 
  • tilføje et point system til shoppen så kunnen får points for de køb de laver, og kan bytte pointsne ud til penge på shoppen 
  • fast fragt pris på 39,95 på alt og gratis fragt ved køb over 750 kr.
  • udvalg af vare som ikke er på det danske marked endnu ( agentur )

Link til shoppen her 

Den er ikke helt færdig men giv gerne feedback på hvad i syntes. 

Vh.Jakub

Tilmeldt 24. Mar 10
Indlæg ialt: 538
Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Linket duer ikke .

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

www.thebikeshop.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

link virker hos mig begge to..

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakub,

Tillykke med din shop. Stor ros for at du undersøger tingene, og prøver at finde frem til en niche - det er godt at se!

Overall synes jeg faktisk du har en fed shop. Der er selvfølgelig en masse ting der kan gøres bedre, men sådan er det jo altid.

Hvis jeg lige skal give nogle hurtige råd:

  • Sæt din købsknap 'above the fold' dvs. man skal kunne se den uden man scroller og helst i højre nedre hjørne.
  • Du skal virkelig have gjort noget ved dine Titler, der må være noget i shopsystemet som kan automatisk navngive dem efter produktet eller noget i den stil, det er i det mindste en start
  • Overvej om brugeroprettelse er godt
  • Jeg går udfra din målgruppe er folk der går meget op i cykling? Fordi personligt kan jeg ikke lige relatere til nogle af tingene.
  • Ude i siden så lav en boks om hvorfor jeg skal handle hos dig, det mangler jeg. Er du billigst, hurtigst, flinkest, eller noget fjerde?
  • Byt 'Om os' og 'Handelsbetingelser' ud, så de bytter plads
  • Overvej at lav en cykel-blog hvor du deler ud af din viden. Viden skaber kunder :-)

Det var nogle hurtige tips :-)

Jeg håber du kan bruge dem!

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper Tak for dine ord!

 

Casper Blom:
Du skal virkelig have gjort noget ved dine Titler, der må være noget i shopsystemet som kan automatisk navngive dem efter produktet eller noget i den stil, det er i det mindste en start

????

Casper Blom:
Overvej om brugeroprettelse er godt

Det er ikke et krav, men kun en mulighed.. så man er insider.

 

Casper Blom:
Jeg går udfra din målgruppe er folk der går meget op i cykling? Fordi personligt kan jeg ikke lige relatere til nogle af tingene.

Ja hovedsageligt men er ved at lave tips og tricks til forældre der skal købe gaver til deres børn o.l. 

Casper Blom:
Ude i siden så lav en boks om hvorfor jeg skal handle hos dig, det mangler jeg. Er du billigst, hurtigst, flinkest, eller noget fjerde?

Vil jeg få gjordt, tak for det. 

Casper Blom:
Overvej at lav en cykel-blog hvor du deler ud af din viden. Viden skaber kunder :-)

Det vil jeg få gjordt, men kan ikke lige finde ud af at sætte en wordpress op.. men tanken er der og ideen  til at gøre den unik også-- 

 

endnu en gang tak for det 

 


Vh Jakub

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt forstå at du vil have størst avance for dine produkter, men du skal passe på med at bruge avance for produktvalg. Det nytter eksempelvis ikke at have produkter med stor avance, hvis de ikke sælger.

Lyt til kunderne bla. ved at se hvilke produkter de søger efter både når de søger på Google, og når de lander på din side.

At du har et point system og fast fragt, er ganske gode idéer til at skulle sig ud. Godt tænkt Yes 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra København
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 698
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har pt de bedste priser i Danmark.. Har satset på mindre til mig men større volumen. og valgte de grossister det kunne betale sig at handle hos.. 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal passe på med at stirre dig blind på pris og være billigst. Det nytter jo ikke noget at du kan sælge Danmarks billigste æbler, hvis folk vil have pærer.

Dernæst blander du engelsk tekst, sammen med dansk. Det skal self være ensartet så du kun har et sprog. Yderligere vil det være en god idé med noget tekst og information om de produkter du har valgt. Dvs. hvor stammer mærket fra, hvor gammelt er det, evt. hvem eller hvor i cykelsporten det bruges. 

 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Rødekro
Tilmeldt 4. Jul 05
Indlæg ialt: 344
Fra  WEBDUS.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Shoppen virker overskuelig og nem at gå til.
èn ting springer mig i øjnene. Jeg kan ike se om jeg kan betale med Dankort eller anden betalingskort.

Jeg handler aldrig i en butik, hvor jeg ikke kan bruge mit Dankort, og kan jeg ikke hurtig finde ud af om jeg kan, så er jeg lige så hurtig væk igen.

Du skal også have noget gjort ved dine titler. Uanset hvilken side, jeg er inde på, står der Thebikeshop.
Du skal have lavet nogle unikke titler på hver eneste side.

Hilsen

Finn Bennetsen

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)