Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til hjemmeside

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har i lang tid gået og fiflet med ideen om min egen webbutik, jeg vil ikke afsløre alt endnu da, da der endnu er mange ting der skal på plads.

Jeg søger en webdesigner der kan lave min hjemmeside, jeg kan dog afsløre at der er tale om noget i retning af just eat systemet hvor folk får bragt til døren, der er mange ting der skal på den hjemmeside, feks. sms tjeneste til kunden 5 min inden varen er hos forbrugeren, og jeg har ingen idé om hvordan man laver sådan noget, der skal også dankortbetaling på siden, samt hvor folk kan oprette sig som bruger.

Ved heller ikke hvordan man skal lave et system hvor brugeren sidder hjemme og bestiller online, og hvor jeg så  får bestillingerne ind som gerne skal skrives ud på en kvittering så jeg kan pakke derefter.

Ved godt at denne tekst er lidt rodet :-), men jeg har ikke meget forstand på it systemer,  så håber virkelig der er en eller flere der kan hjælpe mig med at komme videre i det jeg selv betragter som en rigtig god ide.

 

Fra Holte
Tilmeldt 26. Nov 08
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at du også skal have dankortbetaling? Det du beskriver er en større e-handelsløsning, som muligvis skal udvikles fra bunden. Det kommer lidt an på detaljerne i dit projekt.

Du er velkommen til at kontakte mig hvis du vil have en pris på det.

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

søger proff. hjælp:

Jeg har i lang tid gået og fiflet med ideen om min egen webbutik, jeg vil ikke afsløre alt endnu da, da der endnu er mange ting der skal på plads.

 

prøv at snakke med Morten fra www.deluxemedia.dk  , ham kan jeg kun give mine varmeste anbefalninger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)