Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IP Adresser ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg sider på vores firma og ser flere og flere online hver dag, vi har et internet firma der sælger legetøj, www.emmasverden.dk  men opdager løbne at der er et ip adresse nummer der kommer igen og igen, det er ikke noget vi tjekker op på da det intet nytte er for os, men denne ip adresse logger ind 300-750gange hver gang, og mit spørgsmål er følgende kan det skade vores placering på nogen måde, altså kan vi blive straffet for det ? (altså på google.)

 

Vores program bruges til at se hvormange der har været online, og det er ok hvis bare ikke folk logger ind 300-750 gange da jeg så ikke kan lave en strategi på markedføringen af vores vare.

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Odense
Tilmeldt 16. Feb 09
Indlæg ialt: 156
Fra  Symatic Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sætte den ip der logger ind 300-750 gange så den ikke bliver indberegnet i statistikken. Du kan også block denne ip hvis du vil.

Jeg synes helt klart I skal tjekke den IP, da det kan være en server der ved en fejl står og pinger jer. Det kan selvfølgelig også være nogle som pinger jer med vilje.

Hvis det du spørge om er om din placering på Google organiske SEO kan bliver straffet, så kan jeg på ingen måde se at det skulle være tilfældet, da du jo ikke skal straffes for at der er angreb på din ip. Men det er nok bedst at høre en ekspert hvis du vil være 99,9% sikker.

Thomas Kjær

 

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak, jeg vil se om jeg kan finde ipadressen, når den er aktiv igen, det er nemmelig ikke samme tid den kommer på, og så se om jeg kan fjerne den fra statistikken så jeg kan lave det seriøse arbejde igen. håber mit program kan fjerne ip adressen, har ikke 100% styr på det, men vil prøve. tak.

En unik samling af specielt legetøj hos Emmasverden

 

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)