Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styr på sit netværk.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej..


Jeg har som en del af min 3års handlingsplan (2007-2010), sat mig et mål for et netværk på en hvis størrelse.
Det kræver dog. At jeg har en eller anden fix måde, hvorpå jeg kan holde styr på mit netværk. Er der nogen herinde, der kender til et godt program, eller en god online-service, hvor man kan holde styr på sine kontakter ?.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian

Som udgangspunkt vil jeg mene, at et standard kalenderprogram vil kunne holde styr på dine kontakter. Det kan det hos langt de fleste. Hvis du så samtidig anvender LinkedIn, MySpace, Messenger etc. - så skulle du have et pænt view over dit netværk.

Og apropos treårsplaner: De er gode som visionære fyrtårne, der holder dig på ret kurs. Men se på hvor du var for et halvt år siden... og tag så et kig på din situation lige nu. Det er gået ret stærkt...og der er sket ufatteligt meget ikke sandt?

Jeg holder mig til etårsplaner, og så længe man er nystartet iværksætter, kan selv en sådan tidshorisont være uoverskuelig.
Følgende link er til det lille simple "plannerprogram", som holder mig skarp:  http://www.tadalist.com/

Et netværk er til for at støtte dig, og sikre at du ikke falder igennem - så derfor skal du kunne stole på hver enkelt maske i dit net...
40 gode kontakter er derfor i min verden meget mere værd end 200 tvivlsomme.

Mvh.
René

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-01-2007 16:47:14
Forfatter: René / Dribling & Dagens Kup
Hej Brian

Som udgangspunkt vil jeg mene, at et standard kalenderprogram vil kunne holde styr på dine kontakter. Det kan det hos langt de fleste. Hvis du så samtidig anvender LinkedIn, MySpace, Messenger etc. - så skulle du have et pænt view over dit netværk.

Og apropos treårsplaner: De er gode som visionære fyrtårne, der holder dig på ret kurs. Men se på hvor du var for et halvt år siden... og tag så et kig på din situation lige nu. Det er gået ret stærkt...og der er sket ufatteligt meget ikke sandt?

Jeg holder mig til etårsplaner, og så længe man er nystartet iværksætter, kan selv en sådan tidshorisont være uoverskuelig.
Følgende link er til det lille simple ''plannerprogram'', som holder mig skarp:  http://www.tadalist.com/

Et netværk er til for at støtte dig, og sikre at du ikke falder igennem - så derfor skal du kunne stole på hver enkelt maske i dit net...
40 gode kontakter er derfor i min verden meget mere værd end 200 tvivlsomme.

Mvh.
René




Sådan som jeg har valgt at lave det er, at jeg har valgt at lave en 1-års plan for mit firma "Brian Frænde", og så en plan over, hvad jeg gerne som person (inkl. firmaet Brian Frænde og andre aktiviteter), ønsker at have opnået inden jeg har færdigjordt mine 3 år på Handelsskolen..


Hvad kan man med det link du sendte der ? :).

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er blot et simpelt "holde i ørerne" system. Lidt som hvis du klæbede en masse små gule huskesedler i din kalender: I dag skal jeg nå bla, bla, bla, bla.  Jeg bruger 5 min. hver morgen på at skrive mine gøremål op på sitet, og sætter elektroniske flueben i løbet af dagen.
Meget håndgribelig tidsstyring kan man vel kalde det;-) Ikke revolutionerende - men effektiv og gratis service.

René
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi bruger outlook ude ved os og det er ganske smart selvom jeg var lidt skeptis da jeg blev tvunget til at bruge det ;-)

Men alt kan automatiseres der i næsten og så det herligt sammen med communicator (næsten det samme som msn) men du kender sikkert outlook :-)

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hmm oki.. Ligger det bare online, eller har man mulighed for at få det ned på maskinen ? :)..
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)