Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

How to videoer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er:D

Jeg har lavet noget små how to videoer, som jeg godt vil have lidt feedback på, og om i syndes det er en god idé?

Min plan med disse videoer er at hjælpe flok som deres IT problemer, de 2 som jeg har lavet end til videre er lavet til Mac brugere. Men plan er at der også skal laves nogle til windows bruger og evt linux.

http://downlink.dk/file/Se_hvordan.html

Men hvad syndes i? :)

 

P.S. Tak for at god masse her i Weekenden;)

Fra Valby
Tilmeldt 27. Jul 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé. 
Jeg bruger selv meget YouTube til at få ordnet ting på min Mac.
Hvor kan vi se dine videoer? (: 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes altid folk som har brug for hjælp til forskellige emner.. Så det med how to video, kan jeg kun siger der er for lidt af dem ude på nettet :)

Mulighed for at se videoerne?

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 364
Fra  Søren Sjøgren, foredragsholder Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel-Hansen:

God idé. 
Jeg bruger selv meget YouTube til at få ordnet ting på min Mac.

Samme her - det er fremragende en måde at hjælpe folk.

Videoerne er gode. Det er til at følge med selvom man ikke er ekspert. Jo flere du får produceret des bedre.

En nice justering: Kan du skrue op for din speak? Den er markant lavere end musikken i starten.

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak alle sammen, jamen så vil jeg gå igang med at lave nogle flere:) Jeg skal nok prøve at kigge på det med lyden. :)

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 23:44
Hvor mange stjerner giver du? :

ja lyden fik mig til at lette en smule fra mit sæde. få gerne af sluttet videoen lidt hurtigere til slut. det lyder lidt utroværdigt når man ikke helt ved hvad man skal sige. evt skriv det ned når du indspiller/optager.

hvis jeg var dig ville jeg fjerne din alpe baggrund og sætte en standart baggrund som alle genkender. desuden er den vist også pænere når man tænker på helhedsindtrykket af hjemmesiden -skærmen fylder jo en stor del af siden -

Håber det kommer dig ti lgavn :--)

mvh Omar

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du har helt ret i det du siger med at jeg skal vide hvad jeg siger når jeg indspiller dem. Og det du skriver med skrivebords baggrunden er kun ikke nogen dårlig idé.

Mange tak :)

Det er super fedt at i gider hjælpe :D

Fra Geneve
Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Fine videoer, men lidt dårlig billedkvalitet, men det er jo altid dejligt med visuelle guides :-)

Jeg har lige tre input til dig, så må du se, om de kan bruges eller ej.

1) Du skal passe på at sige øh for meget, så er det bedre bare at være stille.

2) For mig er det utroligt svært at se detaljerne på skærmen, så hvis du fx siger, at jeg skal downloade et program, så skal du også italesætte, hvad programmet præcist hedder, altså fx www.downloadburn.com. Jeg kan simpelthen ikke se det - og så er jeg jo lost.

3) Og så er der det med de afslutninger. Kan du ikke finde på noget, der "svinger", og så sige det hver gang, så jeg som seer/lytter genkender det?

/// Nina

 

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nina.

Ja du har ret i at jeg skal lade vær med at sige øhhh, det må jeg arbejde lidt på.

Jeg må lige se om det kan lade sig gøre at lave det i en lidt højre opløsning:)

Jeg har godt tænkt på det, Jeg må lige arbejde lidt med det så det bliver det samme i hver video:)

Men mange tak det er helt sikkert noget jeg vil arbejde videre med :D

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)