Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Centralregistret for motorkøretøjer

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I forbindelse med min daglige virke i virksomheden, skal jeg bruge information omkring ejere af diverse biler, der parkerer på de områder jeg har ansvaret for at passe.

Hvordan fungerer det? Hvis man ønsker kontaktinformation på bilens ejer, kan man så købe sig adgang via CRM, eller er der andre udbydere hvor man kan købe sig til den ydelse?

Venligst

/B

Venligst

Brian Phillip

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 Det kræver du er en rigspolitigodkendt, virksomhed.

 Det kræver at du har udstedt en afgift, og skal indhente post adresse til at indrive det skyldte.

 Det kræver fuldmagt, godkendelse af lokale politistation. 

 Nej du får IKKE direkte adgang til crm, du kan maile, poste de nr pl og derved få oplysningerne mod betaling.

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :

phillip17:

I forbindelse med min daglige virke i virksomheden, skal jeg bruge information omkring ejere af diverse biler, der parkerer på de områder jeg har ansvaret for at passe.

Hvordan fungerer det? Hvis man ønsker kontaktinformation på bilens ejer, kan man så købe sig adgang via CRM, eller er der andre udbydere hvor man kan købe sig til den ydelse?

Venligst

/B

Tilmeldt 11. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan får jeg oplyst ejer på bil med nr. AF39911

Fra Skanderborg
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis han holder forkert så giv udfyld en parkeringsagift og sæt den i hans forrude (private må også opkræve disse hvis der er advaret om det på pladsen). Vent 14 dage og hvis han stadig ikke har betalt så kontakt politiet, så mener jeg de skal hjælpe.

Hvis han har lavet en skade på noget så ring til politiet og meld ham, så fixer de det.

Hvis det bare er nysgerrighed - så stil dig ved siden af den og vent til han kommer :)

Morten

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring til politiet. Hvis det en mindre ting, f.eks. hvis han spærrer for jeres indkørsel eller lignende får I et navn og et tlf. nr. af dem, så du selv kan bede ham om at fjerne den, men hvis der er tale om en lovovertrædelse, så sender de en vogn.

Venligst

Brian Phillip

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)