Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress affiliate - hvordan får jeg et nyt vindue op, når jeg linker til en anden hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har købet en affiliateside lavet i wordpress, men når jeg linker og man trykker på linket til en ekstern shop viderestiller min hjemmeside sig til shoppens hjemmeside. Dvs. min hjemmeside forsvinder. Det spiller overhovedet ikke på en affiliateside!!!

Hvordan får jeg shoppens hjemmeside til at dukke op i et nyt vindue og min til at blive liggende, når man trykker på linket til den?

/Janus

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag det roligt med alle de udråbstegn.

Når du laver et link sætter du enten target="_blank" ind i link-koden eller også indstiller du det via WYSIWYG-editoren inde i Wordpress, når du laver linket. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Som sagt trykker du på tilføj link i editoren og ændre indstillingerne til "nyt vindue". DU kan også tilføre følgende <a> sætning i html. target=_blank

Tilmeldt 20. Jun 07
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen gutter!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

<base target="_blank"> i kildekoden, så åbner alle sider i et nyt vindue, dog også egne undersider, så her skal du ændre interne links istedet, men nemmere, hvis du har flere affiliatelinks end undersider.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)