Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PBS tryner iværksætter

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 10
Indlæg ialt: 1584
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Boldig:

Jeg havde selv en sag kørende med TDC for år tilbage hvor jeg ejede 2 domæner, tdconline.dk og tdc-online.dk dem ville tdc have og for at gøre en meeeeget lang historie kort endte det også med at de fik dem, jeg var også i fogedretten etc. etc.

Så kan godt forstå Sten og syntes det er fedt hvis han kan beholde det, men jeg tror desværre ikke sagen ender her, PBS afventer bare næste træk tror jeg.

Best regards

Jeg vil mene at der er ret meget forskel på din sag, og Sten's sag. Derudover går jeg udfra du havde registreret domænerne efter TDC hed TDC?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Ipsen:


man kan så undre sig over at de bærer sig sådan ad. men det er desværer den måde PBS altid har opført sig.
deres vej eller hop i havet, der er ingen konkurance, NETS var den eneste konkurent og da de to nu står sammen er de suverent den største. nu mangler vi bare et alternativ til PBS til vores dankort terminaler.

http://www.swedbank.dk/card-services/index.htm

Tilmeldt 20. Feb 09
Indlæg ialt: 392
Fra  Danish Law Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Simply Law:

Det kan være, at PBS har tænkt sig at gøre de varemærkerettigheder gældende i kampen om domænet.

Mig bekendt har PBS ingen varemærkerettigheder i varemærkeklasser, som nærheden af webdesign.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jurarådgiver Ulrik Guldbæk:

Jacob Ipsen:


man kan så undre sig over at de bærer sig sådan ad. men det er desværer den måde PBS altid har opført sig.
deres vej eller hop i havet, der er ingen konkurance, NETS var den eneste konkurent og da de to nu står sammen er de suverent den største. nu mangler vi bare et alternativ til PBS til vores dankort terminaler.

http://www.swedbank.dk/card-services/index.htm

Du linker til et firma, som tilbyder Visa og Mastercard betalinger... Hvor mange i DK vil benytte dem, når prisen er 2,9% højere end Dankort betalinger?

De er jo på ingen måde en konkurrent til PBS/NETS. De sidder trygt på milliardmarkedet for dankort transaktioner, og de kommer aldrig til at få konkurrence!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Du linker til et firma, som tilbyder Visa og Mastercard betalinger... Hvor mange i DK vil benytte dem, når prisen er 2,9% højere end Dankort betalinger?

De er jo på ingen måde en konkurrent til PBS/NETS. De sidder trygt på milliardmarkedet for dankort transaktioner, og de kommer aldrig til at få konkurrence!

Ikke for at overtage denne tråd, men det er jo netop relevant at nævne at der er skam andre leverandører end PBS, men ja de kan selvfølgelig ikke tilbyde og indløse Dankort til de lave gebyrer, da PBS/Nets har monopol på dette...

Deres alternativ til internationale kort (kan også indløse Visa/Dankort), er dog med gebyrer  ned til 1,5%, så de er ikke helt u-attraktive.  

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er squ egentlig ikke så meget sige til det.... Det er bare AMATØR AGTIGT... 

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kort opsumering af sagen... Hvor meget har PBS mon brugt på, at overtage domænet NETS.dk?

Når vi regner arbejdstimer, advokat honoraer, pressemeddelelser osv. Skal vi gætte på 50-100.000 kr?

Var de gået til Steen med det samme, og havde tilbudt ham 50-100.000 kr, havde han mon ik solgt domænet så? Jeg tror han havde sagt okay, og så havde PBS sparet tonsvis af negativ omtale...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 6 ud af 7 (67 indlæg)